Gjest Toxic Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 ... i følge dagbladet: http://www.dagbladet.no/2008/12/19/nyheter/sex/forskning/4102002/ Denne forbanna forkjølelsen gjør meg gal! Jeg nyser konstant, nesa og magemusklene verker og det er ingen tegn til bedring. Ikke har jeg kakao heller *AATSJOOOO* Dessuten er det kaldt her, og jeg må reise meg opp fra sofaen for å fyre i ovnen. Pokker.
Gjest Toxic Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Oi, som det fristet Men siden Dagbladet påstår at det er pikk jeg vil ha, er det kanskje verdt et forsøk, de ville vel ikke skrevet det dersom det ikke var riktig, lizzm... Problemet kan vel bli å finne noen som vil ha meg, så innmari lekker som jeg er akkurat nå
Patetica fåkksi Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Hvis man selv må bruke armene under akten er det ikke mye til tiss kæillen har.
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Skjedeorgasme kommer ikke like lett for alle, da vet du!
Patetica fåkksi Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Mannens armer er da også godt for noe. /Burde/ være.
prekæs Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 Jeg så Walking tall med The rock i går og har nyst siden han tok av seg på overkroppen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 hva skal han med armer? har han ikke fått utlevert en tunge kanskje? og om du har fått utlevert en mann som er bakbundet, uten tunge og som ikke greier og gi deg noe som helst med den lille tissen sin. så anbefaller jeg deg og bytte det er ikke vanskelig. gutter sier ja til hva som helst i grunn
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #18 Skrevet 3. mai 2010 Heller en bakbundet uten armer og tunge enn det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå