Gå til innhold

Er det galskap å bruke høye heler når man er 180?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet de dritlekre skoene med 10 cm hel, og det er jo så fiiint med høye heler.. Men da blir jeg laaaang!

Tør jeg?

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det er galskap for da blir vi andre som er små og butte og 1,70 alle veier nesten ustoppelig homicidale.

Med andre ord: dødslekkert og jeg er skikkelig misunnelig.

Skrevet

Jeg er 180 cm selv og er veldig betenkt med det å bruke høye heler. Men det kommer også litt an på situasjonen.. Med mannen min på 190 cm så kan jeg bruke litt heler, men ikke hvis jeg skal være med venninner som er lavere enn meg. Det er teit - jeg vet det - men det henger igjen etter å ha blitt kalt "stankelbeinet" i oppveksten..

Syns du skal kjøpe deg skoene og vise høyden med stolthet!! Det er det jeg drømmer om at jeg skal gjøre en gang.. (viser stolt frem de 180 cm med lave sko da.. har lært meg å like høyden! Men ikke helene foreløpig.)

Skrevet

hehe - jeg synes det er galskap med høye hæler uansett jeg!

Men jeg burde sikkert ha brukt det innimellom ettesom jeg er en liten bøtteknott og mannen min er nærmere 2 meter!

Gjør akkurat som du vil du! Det gjør jeg :)

Skrevet

Jeg er nesten så høy(179), og lar aldri høyden hindre meg i å bruke det skotøyet jeg vil. Har en datter som er like høy og hun bruker det langt oftere enn meg. Rett ryggen bare:)

Skrevet

Synes ikke det er fint med så høye hæler når du er så høy altaå, men det er min mening da..Ikke pent med helt lave heller for den saks skyld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...