Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har vært lærling i em bedrift i snart to år- Er ferdig i neste mnd, og håper fagprøven går bra! I forrige uke fikk jeg vite at sjefen har ansatt en annen for å ta over plassen min.. Så da regner jeg med de mener jeg gjør en dårlig jobb da kanskje? Spurte om de kanskje hadde ledig jobb til meg etter endt lærl.tid, men tydeligvis ikke.. Sjefen sa; Vi har ansatt XXX. Håper ikke du hadde så store forventninger om å bli ansatt. Eller noe i den duren... Forholdet mitt går rett vest for tiden, og jeg lurer på om jeg skal melde meg arb.ledig fra neste mnd av, og kanskje finne en skoleplass til høsten eller lignende. Har snakket med ei venninne og hun trenger noen å dele leilighet med. Men jeg er så bekymret for ALT! Redd for at mine overordnede ikke er fornøyde med meg og at det er derfor de ansatte en annen og kanskje ikke vil gi meg så gode referanser. Redd for at jeg ikke finner en kjæreste på kjempelenge. Og bekymret for at økonomien går rett vest! Vil jo beholde snuppa sin bhg plass.. Jeg ligger å tenker over alle disse tingene hver kveld, får helt vondt i magen. Selvtillitten er virkelig på bunn.. :/ måtte bare blåse det ut et sted..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 I min gamle jobb ansatte vi aldri lærlingene, av den enkle grunn av etter læretiden har dere godt av og komme dere vidre og oppleve noe nytt!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Det er skremmede med store forandringer. Prøv så godt du kan å ta det positivt og ikke hat deg selv fordi du ikke klarer det bestandig. JAAA, endelig er du fri fra den dritten av en mann som ikke kan gi deg hva du fortjener. Endelig kan du komme deg tilbake på skolebenken så du kan utdanne deg vidre til noe du vil gjøre. Du kan gå å byen og flørte så mye du vil, og komme hjem uten forpliktelser. Du kan gi datteren din så mye mer glede med 2 foreldre som trives og ikke misstrives i et forhold. Dette klarer du. Unn deg selv en makeover i tyngre tider. det gjør underverker1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Tusen takk Har så utrolig lett for å tenke negativt.. Kan ligge våken i mange timer om kvelden og bare bekymre meg.. Er en skikkelig pessimist!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Der jeg jobber er det vanlig at arbeidsforholdet avsluttes med læretiden. Hvis man kan tenke seg å fortsette, må man søke på ledig stilling på lik linje med andre. Det kan jo være sånn hos dere også? Og uansett trenger det ikke å være noe galt med deg!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Ja, vet ikke helt om det er sånn her. De hadde hvertfall bare tilbudt en deltidsansatt en full stilling uten at hun måtte søke. Så ja. Mulig de mener hun gjør en bedre jobb enn meg, men det må jeg vel bare godta. Kan vel uansett ha godt av å gjøre noe annet tror jeg, er bare usikker på hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå