Gå til innhold

Sambo vet ikke at eksen min gjør meg mo i knærne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

eksen min og jeg var sammen i noen mnd, og følelsene jeg/vi hadde for hverandre var herlige..Men jeg dumpet han, og begynte sammen med en annen, for forholdet vårt funket liksom ikke..

Nå er samboeren min en kompis av eksen min, og vi har et ok venne-forhold med eksen min. For noen dager siden var noen kompiser på besøk hos oss og da var eksen min med.

Jeg kan ikke noe for det..Men jeg blir helt..RAR...når jeg bare SER han. Ble litt sint på sambo etter at de dro fordi at han hadde "godtatt" at eksen min kom hjem til oss...

Skjønner ikke hvorfor jeg reagerer slik! Jeg er jo ikke glad i han lenger..og jeg VET at vi ikke passer sammen.

Men hver gang jeg ser han, så får jeg lyst til å gi han klem, kysse han..Høres idiotisk ut! Og samtidig har jeg lyst til å bare gå rett forbi han, for jeg er sammen med en jeg elsker nå..

etter at jeg har møtt på eksen min, så kan jeg tenke på han resten av dagen..Nesten kjenne en "forelsket"-følelse, og jeg går på facebook å ser på bilder av han, og bare stirrer. Stirrer i det uendlige, mens jeg hører på musikk.

Hva faen...Jeg er IKKE interessert i å rote med han, VIL ikke det, og er ikke glad i han på den måten lenger...Og vet at vi ikke passer sammen.

Skammer meg over disse følelsene!

Jeg har flere ekser, men INGEN føler jeg det slik for..

Har fortalt til sambo at jeg synes det er ubehagelig å omgås eksen min, siden han nettopp er EKSEN. Har selvsagt ikke sagt alt det andre..Men er ikke så lett å unngå han heller, for vi bor på et lite sted hvor alle kjenner alle, og alle henger med alle..

Måtte bare få det ut..

Skrevet

Er jeg utro, eller er dette normalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...