nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 har kynnere "hele" tiden.... noen andre? Jeg er 2.gangs...- hadde det sist også, men denne gangen er det verre. Magen er som en stein. Mesteparten av tiden. Leser at det skal gå over, om en bytter stilling, men det gjør det ikke... noen ganger blir det kraftigere da, ... fra sofa til opp.. plukke noe fra gulv.. bøye seg.. Det er jo en god ting, men fytti å ubehagli da.....
Hvn Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har også vært mye "plaget" med kynnere. Har hatt det fra begynnelsen av.. Men er først de siste ukene at det har blitt virkelig ubehagelig. Snakket med JM og hun sa at det var normalt.. Jeg har bare lært meg og leve med det. Tar livet mer med ro når magen blir så steinhard.. Men ja, er ikke alltid veldig behagelig nei..
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 jeg skjønner også at avslapping er tingen, men når man helst burde ha støvsugd, vaska tøy eller rydda opp.... hver minste ting på gulvet blir liggende her i huset... ei stund :-DD Godt det finnes en mann som kan gjøre noe, iallfall !! Alt går over... måtte bare "sutre" litt...
Pingi83 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hvordan vet man om det er kynnere? Er det som mensensmerter? Jeg tror ikke jeg har opplevd at magen blir helt hard, men har en del menslignende smerter. Trodde det bare var vanlig helt i begynnelsen, er nå i uke 17+3. Er det normalt å ha disse mensensmertene som kommer og går? Plager meg ikke noe særlig...bare registrerer at de er der. Noen ganger i uken ca. På forhånd takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå