Gå til innhold

Skjønner ikke dere som mener at klær fra f.eks H&M har så dårlig kvalitet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det mye i klær fra h&m og har aldri opplevd at noe har mistet fasongen, blitt ødelagt uten grunn, mistet farge e.l. Har arvet masse klær til minsten, og de er da like fine selv om de har vært brukt til både 2 og 3 unger.

Lurer fælt på hvordan dere behandler klærne, siden dere ikke er fornøyde?

Skrevet

Jeg syns klærne er helt topp. Holder farge og fasong, og tåler kondenstrommel. Ingen ting å klage på syns jeg. Billig er det og, de vokser jo så fort ut av ting.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Det skal ganske mye til for at klærne mister fasong, spesielt til baby. Men min 6-åring har masse basisklær derfra, og de holder seg fin vask etter vask.

Skrevet

Bodyer mister fort fasongen og strømpebuksene tåler fint lite.

Cubus sine bodyer er ennda dårligere.

Kapphal og lindex syns jeg har mye bedre kvalitet på barneklær. Jeg har kjøpt masse bodyer på Khappal og de har skikkelig god kvalitet. Har vasket dem myyyye men er allikevel like fine i både fasong og farge og gutt nr 2 har nå arvet de.

Jeg vasker alltid klærne etter hva som står på klærne og jeg bruker ikke tørketrommel.

Skrevet

Helt enig med deg i at Cubusklær er dårligere enn h&m. Kjøper aldri klær på Cubus. Har ikke hatt noen problemer med bodyene frah&m heller, med de fra Cubus blir bare større og mer "lefsete" jo mer de blir vasket.

HI

Gjest eelis+kian
Skrevet

100% bomull er vel 100% bomull, uansett om det er fra H&M, Lindex eller NameIt. Eller er jeg helt på bærtur?

Jeg merker ingen forskjell i hvert fall, utenom på størrelsene.

Skrevet

Nie- det er nok forskjell på merkene og klærne selv om det er 100% bomull.

Nå syns jeg HM er bra kvalitet- kan jo vaske det meste på 60% og tørketromle det! Men noen bodyer og t-shirts blir litt skeive etter noen vasker:;)

Ang. Cubus så har jeg mye dårlig erfaring dessverre så der kjøper jeg ikke mye. Så det er nok forskjell ja!

Ullundertøy har jeg kjøpt på cubus, men etter jeg prøvde fra Kappahl så merket jeg jo forskjell der også så nå kjøper jeg det også på Kappahl:)

Og ull er ull.... Nei ikke det heller gitt;)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med barneklærne. Synes de holder seg bra, men synes at voksenklærne er litt mer varierende. Spesielt en del t-skjorter har blitt stygge etter få vasker, mens andre har holdt seg bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...