venter et <3 til Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 jeg skal levere et skjema på jobb. Har vært sykemeldt i 3 uker pga oppkast og svimmelhet. dette skjemaet gjør at arb.giver får tilbakebetalt fra første fraværsdag da det er svangerskapsrelatert. (normalt er vel fra dag 16. når man er sykemeldt..) Noen som vet HVA dette skjemaet heter ?! er det nav som gir ut dette? Håper noen kloke damer der ute har peiling..
prinsen og mamma Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Skjemaet finner du via link på høyre side her... For min del var det arbeidsgiver som både skaffet og fylte ut mesteparten av skjemaet. Min "jobb" var å se over og skrive under... Lykke til i hvert fall! http://www.nav.no/1073749159.cms
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Om ikke arbeidsgiver har skjema, så har helt sikkert NAV skjemaet. Ring dem, så får du sikkert svar. Eller se på nav.no, der står det mye informasjon. God bedring!
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Om ikke arbeidsgiver har skjema, så har helt sikkert NAV skjemaet. Ring dem, så får du sikkert svar. Eller se på nav.no, der står det mye informasjon. God bedring!
mamntdicte+ Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Eg e arbeidsgiver selv, og strengt tatt e d ikke din jobb å ordne med det skjemaet. Du skal bare trenge å skrive under. Du har nu vel nok å tenke på når du e syk, om du ikke skal gjøre jobben t sjefen også. Lykke til med helsa, håpe d gir seg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå