Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Synes det begynner å bli litt rart å ikke ha en antydning til mage.. Enda jeg er i uke 26.. Kjenner lille gullet veldig godt. Sparker som en gal og får respons ved dytt på magen.. MEN, er dette normalt? Synes det begynner å bli litt skummelt dette Hilsen førstegangs mor.
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Med førstemann fikk jeg mage i uke 13. Med nr. 2 fikk jeg egentlig aldir noe særlig til mage. Kunne ha skjult graviditeten helt til fødsel om jeg hadde villet. La på meg, men det la seg over alt. Har du ¨gått opp i vekt da?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Har ikke gått opp noe i vekt.. Er 1.65 og veier 68 kg.. Ikke tykk rundt magen heller, aldri vært.. Så ganske normalbygd.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Magestørrelse varierer veldig. Hvordan er sf-målet? Ville ta dette opp med jordmor på neste time. Kan jo hende du har sånn bakoverliggende livmor.
Hopptetussa90 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke om det er normalt, men det hender. Jeg brukte samme klær og størrelse gjennom hele graviditeten. Fikk ikke noe særlig mage. Mange som ikke så det før den siste måneden. Da hadde jeg en fin liten kul.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Den lå midt på.. Livmora ligger rett ovenfor navlen nå.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Til kjære HI. Det er verken normalt eller unormalt. Jeg synes du er kjempeheldig! Magen får du kanskje senere enn mange. Men det er bare bra for deg Du kommer da til å få kroppen din fortere tilbake og få mindre eller ingen strekkmerker. De som får tidlig mage får mer løshud og mer sannsynlig strekkmerker enn de med sen mage. Gratulerer med baby. Du har mye å glede deg til. Mitt råd er å kose deg så mye som mulig i graviditeten. Jeg savner å være gravid og savner spakene.. ååååh jeg er babysyyyk
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Tusen takk for fine svar alle sammen! Jeg må vell bare slutte å bekymre meg, og magen den kommer sikkert Har fått en heeel del strekkmerker på lårene, men ingenting ellers Gleder meg hver dag, å synes det er helt fantastisk å være gravid! så godt å kjenne på magen å få respons!! :') HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Og hvor har du fått vite det om løshud og strekkmerker? Aldri hørt noe sånt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå