PAVEEL Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Skal være noen dager der. Har 3 unger i alderen 1.5 til 6 år. Skal bo i campingvogn:-)
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hamresanden, tror jeg Er ikke så veldig inne i hva slags campingmuligheter det er i Kristiansandsområdet, siden jeg bor såpass nærme at det ikke er nødvendig å overnatte for å gå i Dyreparken Men Hamresanden er veldig fin, stor fin strand. Eneste er at det blir fort fullt, tror jeg, så ville bestilt plass nå.
PAVEEL Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Takker for tips:-) Så kjekt ut der da. Noen andre som har en anbefaling?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Hamre Familiecamping, eller Hamresanden Camping. De ligger veldig nærme. Ellers så funker Dvergsnestangen Camping også veldig greit, men det er et par kilometer lengre unna, men fremdeles på riktig side av byen..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 llede tre campingplassene 20:27 har nevnt ligger ved sjøen og har badestrand og mye gøy for barna.. Vet ihvertfall at Dversnestangen har masse fine lekeplasser og aktiviteter for barn:o) Og det har jo Hamresanden også for all del, det er bare mye større der, så ting er litt spredt rundt omkring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå