Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Vi hadde egentlig bestemt oss for Emmaljunga Edge Duo, men nå ser vi at det er så mange som velger City Cross. Kan noen gi meg noen god begrunnelse på hvorfor dere velger den ene framfor den andre? Takk:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Emmaljunga Edge Duo. Fordi den er høyere enn CityCross. Jeg vil ha den lille babyen 'nærme' meg.. Jeg hadde fast bestemt meg for CityCross, men da vi kom i butikken ombestemte jeg meg, ble en EdgeDuo, helt klart.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Emmaljunga Edge Duo, har hatt den til mine. Ja, det er en tung vogn, men er likevel en fantastisk vogn , med finesser man ikke finner på andre vogntyper/merker.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 City Cross er en mindre og lettere vogn enn Edge Duo. Og det er nok en av de gode grunnene til å velge City Cross.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Hva med pris? Edge Duo koster ca 8200kr i den butikken som forhandler her oss oss. Men har ikke sett på pris på City Cross.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg falt for Mondial Duo, men ombestemte meg og bestilte City Cross. Tror kanskje CC er pittelitt dyrere. Ikke arrester meg om jeg lyver. Grunnen til at jeg ombestemte meg er at jeg er ganske lita, og syntes Mondialen var for stor og høy til meg. Det ble ikke så godt å komme til i bagen på Mondialen. CC er også lettere, tar mindre plass og er en nettere vogn. Det er ikke lufthjul på CC . det synes jeg er minus. Hadde jeg vært større hadde jeg kanskje tatt Mondial eller Edge. Men da jeg kom i butikken så ble de bare feil, og CC ble rett. (Selv om det med hjula ergrer meg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 valde cc pga den er mindre og lettare, sidan eg visste at det blei ein del inn og ut av bilen. Er godt nøgd med den!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Vi valgte Edge Duo. To grunner: 1. Den er stor og stødig og du føler at babyen er trygg i den. 2. I CC ligger babyen i knehøyde (!) faktisk. Hvorfor i all verden skal en baby ligge så lavt?? Ble irritert når jeg oppdaget det, og valgte Edge Duo uten å mukke.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Hehe, nå er CC faktisk bare 5 cm. lavere da... Og det er mange små mødre rundt omkring også..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Ble du irritert da du oppdaget at den var liten? Hva med de som ikke er 170-180 da... Det må da være en vogn for de og...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 City Cross koster 5300, med City bag som koster ca 1800, blir City Cross ca 7000 kr.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 Sammenligner du Edge Duo med bag og City Cross med sportsvogndel nå?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 Liggehøyden på CC er mye lavere enn den 5 centimeters forskjellen. Men selvfølgelig, man må ta sin egen høyde i betraktning
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #15 Skrevet 2. mai 2010 Vi har og city cross, litt mindre (men føles mye mindre og smidig å komme rundt med), veier mindre, tar mindre plass i bil. Vi har venner som har Edge Duo, og når vi går tur sammen/inn og ut av bil osv ser hennes vogn SVÆR ut og stress i bil kontra vår. Vi fikk vårbaby så vi trengte ikke en svær pose i vogna så da passet city crossen perfekt, byttet til pose og sportsdel sent på høsten (Men det er plass til pose i den da)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Vi har valgt City Cross, av den grunn at den er mindre og lettere. Vi kommer til å ha den mye ut og inn av bilen så for min del er det praktisk at den ikke er så tung. (11kg tror jeg?) De andre modellene nærmer seg vel 20kg hvis jeg ikke tar helt feil. Syns ikke vognen er for lav, samboer er 186cm høy, så lurte på om det ville bli et problem for han, men han syns den fungerer helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå