erteposen + 4 Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Det er grusomt å ikke ha babyer/barn mot seg når en triller ute. Tvillingvogna vår er bare framover, og jeg har så lyst å snakke med de små når de er våkne! Mistral har en, de var vel de første på markedet, og brio skal også ha en. Jeg har ikke oversikt siden jeg er i tvillingmodus, men jeg er ikke i tvil at det er rett vogn for barna.
Sistah*G07*J09* Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Emmaljunga Cerox Teutonia Mistral Disse vet ihvertfall jeg om. Men det er vel heller kombivogner, der man kjøper bagen i tilegg. Så ikke noen småtrillevogner liksom
Gjest mphs Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har en Teutonia Prestige som kan snus begge veier.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 carena free - har vendbart styre. Men du bør ikke være mer enn 160 cm for å trille behagelig med styret vendt slik at du ser barnet. Quinny freestyle - sportsdelen kan snus. Den er fantastisk god å trille, synes jeg.
Fire småtroll Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Teutonia mistral hadde jeg, den kunne styret kkneppes frem og tilbake i fart. Veldig greit når ungen f.eks sov og plutselig fikk sola i ansiktet når veien svingte.. Nå har jeg Emmaljunga city cross, mener man kan løfte av hele sittedelen og sette den på andre veien, men jeg har henne vendt mot meg hele tiden jeg...
Lovemelikeyoudo Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2010 Takk, ser en som selger en slik vogn til kr 500, det er vel billig? (quinny), men den er 4 år gammel...ville dere heller betalt litt mere for en nyere?
silkeføre Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Bebe confort Loola er også vendbar, se babykos.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå