surremus Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Lille tulla på 18 mnd har fått en forferdelig dårlig ånde, det lukter så vondt av munnen hennes.... Hun er forkjølet og surklete nedover i brystet og hoster en del. Tror dere det er riktig å tenke at det er pga dette at pusten hennes er så fæl? Kan det være en halsbetennelse, eller noe slikt som påvirker ånden? Allmenntilstanden hennes er god, så hun er ikke noe syk i den forstand. Vi får besøk av HS på torsdag, så jeg tenkte jeg skulle høre med henne om hva dette kunne være...Men ville undersøke litt her inne også, i tilfelle noen skulle vite )))))
Hvalrosskreppa Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Dårlig ånde er ikke noe farlig med om hun er forkjølet, da er det nok en halsbetennelse nedi der. Vi raste avgårde til legevakten her i fjor sommer med forkjølet unge som hadde nesten 41 i feber, og når jeg nevnte i en bisetning at han hadde utrolig dårlig ånde, så var det nesten sånn at de ikke gadd å sjekke crp-verdien på han, det var visst typisk ved bakteriell halsbetennelse. Det lukter så utrolig vondt også, og så har man jo lyst til å kose på disse små. Jeg ville kanskje fått en akutt-time hos lege i morgen, for sånn halsbetennelse er ikke noe godt å gå med. Med mindre det har begynt å gå over allerede og hun begynner å bli friskere da:) Mye babbel her, men det hører nok til forkjølelsen var vel konklusjonen min!
surremus Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Mulig dette er et litt kleint spm, men kan de ha halsbetennelse uten at det gjør spesielt vondt? Hun gir ikke noe uttrykk for at det gjør vondt når hun hoster eller vondt ellers... Men det er uansett ikke en dum tanke, siden det visstnok har gått endel halsgreier på avd hennes i bhg. Bare litt i stuss siden hun ikke virker spesielt plaget....?
lille sprelle Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Kan tyde på litt magetrøbbel... Alternativet er selvsagt tennene, men det er lite trolig på en så liten en. På vår som er 2 år, så har jeg merket det når hun har ett eller annet med magen
Lollinondodda Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Mandlene? Jeg var plaga med dårlig ånde til jeg tok mandlene..og sønnen min har dårlig ånde..tror også det kommer av mandlene,og han har begynt å få opp sånn gule klumper innimellom..det var akkurat sånn jeg gjorde.. Eller halsbetennelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå