Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 ja,overskriften sier vel sitt! min sambo er fortiden permitert i sin jobb,og han har vært det ganske lenge nå.dette har resultert i at han bruker x-antall timer foran dataen! vi har også fått en unge oppi det hele,som nå er 4mnd gammel. jeg har prøvd alt,og spurt han rett ut flere ganger om han syns spillingen er bedre enn oss.Får bare til svar at han skal koble av... er så dritt lei av at han bruker "koble av" som en unskyldning,noe jeg tror han gjør..Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre...!!! Hvordan kan jeg nå frem til han??? flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 hva spiller han? er det poker eller bare noe tull slik som wow? mannen min lever av poker, så må nesten bare finne meg i at han sitter der dagen lang mens jeg er sammen med babyen. det e rjo jobben hans. Så hvis han tjener penger på dette, bør han få fortsette men kan f eks legge noe av spillingen til kvelden.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 nei,det er ikke pengespill,men et annet krigsspill... meen han er totalt avhengig!argh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå