Gå til innhold

Hvor lenge bruker man lue?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira06
Skrevet

Ute er det jo en selvfølge å fortsatt bruke lue, spesielt her hvor vi bor da det stort sett alltid blåser. Men merker at vesla blir så fryktelig varm for tiden, og hun har egentlig ikke på seg mer enn body, strømpebukse, bukse og jakke. I bilen f.eks blir det jo veldig varmt, spesielt når solen har stått og varmet den, og da tar jeg alltid av henne luen.

Bruker dere alltid lue på deres små i bil, butikk osv? Og hvor varmt bør det bli ute før man tar den av?

Er så usikker på dette, ettersom så mye av varmetapet deres går gjennom hodet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på dette selv. Men jeg tar alltid av luen i bilen og inne på butikken. Men ute har han den på fortsatt. (er 7 mnd) .. er det varmt ute så tenker jeg at lua går når han sover i vogna og. er jo lunt og godt der..

Skrevet

Bruker lue ute. Tar den av i bil, dersom den er varm, og på butikk og kjøpesenter. Gutten min er god og varm av seg så det går fint.

Kommer vel til å bruke lue ute så lenge det er kjølig og / eller det er vind.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg kler av luen i bil, og kler av alt yttertøy på kjøpesentere og i butikker, med mindre jeg bare skal inn og ut i samme vending, hehe.

Ellers planlegger jeg å bruke lue så lenge det er kaldt/surt ute, men jeg har kjøpt en ganske tynn lue, så han ikke svetter ihjel. Han må "tape" litt varme, hvis ikke koker han over.

Skrevet

Vi bruker fortsatt lue til vår lille på 10,5mnd. Kommer nok til å bruke noe på hodet i hele sommer så lenge vi er ute. Skal kjøpe en solhatt til han nå som det begynner å bli varmere. Til daglig bruker han nå en tynn bomullslue.

Skrevet

Nå bruker jeg mest en tynn ullbaclava og evt. en vindlue, fortsatt ganske så kaldt i lufta her på østlandet enda. Vi også kommer til å bruke en del lue i sommer. Hovedsakelig solhatt når det er veldig varmt, men ellers tenkte jeg en bomullslue. Men lurte litt på hvor man får kjøpt gode bomullsluer? noen som har noen å anbefale?

Skrevet

Vi bruker bare en tynn silkehjelm på vår lille nå for tida. (5 måneder) Den er helt super! Regulerer varmen kjempegodt, så den kan man bruke om sommeren også...

Skrevet

Hvor har du kjøpt den? går kanskje an å strikke også...kanskje sette bestemor på saken ;)

Skrevet

(Linken fungerer om du fjerner mellomrommet mellom WT og ID)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...