Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Tenker bare å tipse dere som kanskje ikke har så god råd, for desverre er det mange som ikke har penger til å kjøpe så mye nytt osv. Under "gis bort" på finn har de utrolig mye. Alt fra senger, barnevogner, bilstoler osv:) Anbefaler alle å kike innom av og til, kanskje kommer det noe som passer DEG:D
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jo da, sikkert mye fint der, men også VELDIG mye skrap. HVem vil f.eks ha en SLITT joggebukse??? KAST DEN!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 synes dette er en tråd som kan holdes oppe en stund, så jeg dytter den:D
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Haha, mye skrap der og. Gikk inn på mitt fylke og det var det en dove body lotion som ble gitt bort. Vitsen? Hvorfor skal noen GIDDE å betale frakt når man kan kjøpe samme dritten på butikken for 20 kroner? Den var attpåtil litt brukt...
Tigerpote Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg ordnet meg gratis seksjon/vitrineskap i dag:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå