Gjest Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hei. Idag er jeg 5+2. Dagen idag begynte med å gå på do som jeg oppdaget litt brunt blod. Ble selvfølgelig livredd. Måtte på do igjen etter litt å da var det mere blo (kom i trusa også). Da ble jeg bare mere livredd.Som jeg vet så ligger det godt beskyttet hvordan er det da med sex? Kan det skade det med å ha litt "vill sex". Ringte legevakta å hun skremte meg med at jeg måtte komme for å få en utskraping. Var ikke et spørsmål på hvordn det var etc.. Senere ringte hun meg tilbake.. da sa hun at hun hadde snakket med legen å ville vente så jeg måtte kontakte fastlegen min imorgen.. Uff den tiden er så laaang.Nå har jeg fått akkurat som jeg har en vanlig mensne bare fargen på blodet er mørkere/brunlig. Sjekket opp noen linker og noen oppdager å ha "vanlig mensen". se på disse linkene: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10168733 http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/kroppen/article545408.ece Så er det noen som har opplevd etc. Hva kan jeg gjøre evt.tenke på etc.? Håper noen kan hjelpe meg for dette var noe jeg hadde gledet meg skikkelig til.. Greit aborterte jeg nå så er det ingenting å gjøre, men tenkte om noen hadde hatt noen lignende?
Lykkemin Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 jeg blødde fra uke 7 til og med uke 9 og fikk beskjed på legevakten om at det mest sannsynlig var en spontanabort fordi jeg blødde så mye.. ble helt knust og ba om en innvendig ul og fikk det i uke 9.. da så vi knøttet vårt på 17 mm og hjertet banket )) så ikke gi opp, det er veldig normalt å blø.. men vent 14 dager med å ha sex, slik at det får roet seg.. og gå til legen i morgen så du får et svar i alle fall Lykke til
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Hei. Når kan man få innvedig ul? Ligger på sofan nå,ser ut til at det er kun det som hjelper er å ligge.. hehe, 14 dager blir nok mannen å gå på vegger, men må man så må man! Takk for oppmuntringen. vi får håpe på det beste..
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Ingen erfaring, men krysser fingrene for deg og håper alt er bra!
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Hei. Da har jeg en myemye bedre følese idag! Dagen begynte med bittelitt brun utflod idag.. Var hos legen, men hun kunne ikke gjøre noe,men hun satt meg opp på ny time på fredag så fikk jeg se det ann. Som hun sa så skulle jeg ha mistet alle symtomene,hvis jeg hadde abortert.. Idag skulle jeg spise,når jeg så maten måtte jeg springe på do.. Mange synelig bevis har jeg ja idag som f.eks murringer,trøtt,sliten,svir på øya,kvalm etc.. Så det er enda håp!!! De siste timene har jeg kun hatt lyselyse rosa utflod, men ikke lengre Idag er jeg 5+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå