Gå til innhold

"Det ordner seg alltid"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her har mottoet "Det ordner seg alltid!", og hvor mange er bekymret for framtida?

Skrevet

jeg lever vel stortsett under dette mottoet.

Skrevet

etter å ha gått gjennom en skilsmisse, vært i flere runder i barnevernet, mistet jobb og bedriften jeg eide, blitt mistenkt for forsikringssvindel, blitt frikjent for det meste igjen, mistet alle vennene jeg hadde

så kan jeg med hånden på hjertet si at: det ordner seg ALLTID!!!

Spesielt for snille piker ;)

Skrevet

Har ikke opplevd så mye skitt som hun over her, men har hatt min del med problemmer og det ordner seg alltid og du klarer alltid mer enn du tror..

Valget er jo å legge seg ned å ikke løse problemmene og tro meg ingen kommer å løser den for deg!!

Er hjertens enig i at ALT ordner seg på en eller annen måte og etterhvert klarer du å legge det bak deg å lære av erfaringen!

Skrevet

Jeg har det mottoet.

Er selvsagt bekymret for fremtiden, er alenemor med litt dårlig økonomi for tiden, og vil gjerne ha mulighet til å kjøpe et større sted å bo før lille-gull begynner på skolen om fire år, så jeg vet hvor vi skal bo, og slipper å risikere å måtte bytte skole dersom vi kjøper utenfor skolekretsen hennes. Men intill videre så betaler jeg ned så mye som mulig på gjeld hver mnd, alle regninger er betalt i tide, vi har det vi trenger av mat etc, og klarer oss greit. Og dersom vi ender opp med å måtte flytte etter hun har begynt på skolen, så overlever vi nok det og:) Det ordner seg alltid:)

Skrevet

Jeg har definitivt det mottoet og er ikke det minste bekymret for fremtiden. Ganske deilig ;) For til nå har de mest håpløse situasjoner alltid løst seg. Det løser seg faktisk alltid, selvom det kanskje ikke var førstevalget slik det ble.

Skrevet

Jeg har av erfaring mer tro på å ta tak i ting selv, enn å satse på at "det" skal ordne seg selv...

Skrevet

Ja,-det blir som det skal hehe....

Skrevet

Jepp.. og ordnet seg har det alltid gjort også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...