Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter sex i går begynte jeg å blø, ble selvfølgelig vett skremt... men ringte til jordmor i dag og hun sa jeg bare skulle ta det med ro. slappe av noen dager og ikke ha sex noen dager... er det fler som har blødd etter sex? og vet hvorfor det skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det har ikke skjedd meg, men jeg vet venninnen min var veldig plaget av det under svangerskapene sine. Vi får jo veeeldig sensitive slimhinner når vi er gravide, og begynner derfor lett å blø. Jeg blør neseblod stort sett hver gang jeg pusser nesa, og har ALDRI blødd neseblod før. Og jeg har hørt at dette kommer av samme grunn. Så ikke bekymre deg du, (= Så lenge du ikke har smerter og ikke blør store mengder, så er alt i skjønneste orden tenker jeg. Vi er bare litt ekstre pinglete.. (=

Skrevet

Som nevnt over her,å blø litt etter sex er mer normalen enn unormalen nå. ;)

Slimhinnene er supersensitive. :)

Skrevet

å blø i det hele er veldig normalt, mye mer normalt enn hva man skal tro.. jeg blødde i to uker og til tider mye og fikk time til innvendig ul hvor alt stod bra til :) det jeg fikk beskjed av fra flere leger er at du ikke skal ha sex på 14 dager etterpå slik at det roer seg.. men det finnes jo alltids alternative løsninger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...