Gå til innhold

Hva bruker disse flotte skuespillerne til sminke? når de liksom gløder i huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd med mineralpudder men det er vel ikke det de bruker? Noen som skjønner hva jeg mener? De er ikke matte, men de skinner i huden..hmmm..

Skrevet

Jeg får den effekten fint til når jeg bruker ID bare minerals, men da må man avslutte med det spesielle pudderet som skal på til sist, og ikke bruke for mye av det første pudderet.

Skrevet

bruk feks mineralpudder m solpudder eller perlemorskimmer, viktgste av alt er jo FIN og ren hud

Skrevet

Godt sakt! Det stemmer! Resultatet kan ikke bli bra hvis ikke huden er ren og glatt. Jeg bruker peeling og ansiktsmaske en gang i uken, og det gir den rette forutsetningen for at makeupen skal se godt ut.

Skrevet

Ja. det er viktig å peele, skrubbe huden 1-2 ganger uken, avhengig av hva type hud du har.. Riktige produkter, synes altfor mange kjøper produkter som er feil for huden og d fører til man får enten for fett eller tørt hud..

Så er det fint med en lett foundation som gjerne gir fuktighet så huden får litt glød, anbefaler Chanel sin med masse vitaminer..

Vet det lønner se ikke å kjøpe billige foundationer, feks loreal sine, for de skifter farge utover dagen..

Skrevet

Man slutter å bruke gammelkjerring-pudder! En fuktighetsgivende foundation, enkelt og greit, gir gøld i huden.

Utrolig at så mange tror at pudder er livet. Jeg trodde kvinner var mer oppegående enn som så. Men det er vel fordi jeg har jobbet som modell at jeg vet litt mer... :)

Gjest Tale30
Skrevet

De bruker linsefilter og retusjering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...