supersalg Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 hva gjør dere med bleieskift om natten? står at man skal skifte om det er bæsj, men ikke skifte bleie om natten om det bare er tiss..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Vi skiftet på natta når det var tiss fram til han begynte å sove lenge. Når han alikevel var mye våken, skiftet vi i senga. Men ved 2-3 måneders alder sluttet vi med det. Skiftet bare hvis det var bæsj.
Gjest Kira06 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Den første tiden så skiftet vi bleier på natten, uavhengig om hun hadde tisset eller bæsjet. Men etterhvert som hun ble eldre, sluttet vi med det. Kan ikke huske sist jeg skiftet på henne på natten nå, men det har kanskje også sammenheng med at hun sover stort sett hele natten og spiser ikke lengre på natten heller.
supersalg Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 og det er samme bleie dere bruker om dagen som natten? bleien tåler det? den blir ikke overfylt, og lekker?
supersalg Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 mente seff samme type bleie, ikke samme bleie*
Propellll ♥ Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg bruker samme merke bleie på dagen som på natta. Jeg skifter heller ikke lenger. Guttene er over 6 mnd. Husker ikke sist jeg skiftet på natta. Han sluttet tidlig med nattmat så det var ikke nødvendig å skifte. Får tørr bleie når han legger seg og med en gang vi står opp om morgenen. Har aldri lekt gjennom. Bruker pampers jeg.
simba>>>3gutter Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Sifter ikke bleie hvis det ikke er bæsj. mini er 14 dager, men han får tørr bleie når vi legger oss i 23.00 tiden om kvelden og den har han til sju åtte tiden, når vi finner det for godt å stå opp.
Gjest Kira06 Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Vi bruker samme type bleie hele døgnet. Har alltid brukt Libero, og har kun hatt lekasje en natt på 7,5 mnd.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 i en periode brukte vi 1 størrelse større bleier på natta for å være sikker.
supersalg Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2010 ikke blir de såre i stumpen heller? jeg skifter en gang etter natteamminga.selv om det bare er tiss. mini er 5mnd, og aldri vært sår i stumpen. kanskje jeg skal slutte å skifte bleie om natten? hmm. eller så kommer vel dette kanskje naturlig når natteamminga opphører ..
MathildeC Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Jenta vår blir ikke sår i stumpen om hun har samme bleie, men i en periode nå har jeg skiftet en gang om natten (hun har vært urolig og ikke fått sovnet, så jeg har tenkt at det ikke gjør vondt verre). Teorien min har vært at hun skulle sove lenger om morgenen... men den teorien har ikke slått til :-)) Kanskje jeg bare skal slutte med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå