Gå til innhold

Noen som kan "regne" ut min eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk på dette området, så trenger eksperthjelp :P

Jeg hadde mensen 31.mars, 1.april og 2.april. Jeg og samboer hadde sex som jeg husker helt sikkert, 10, 11 og 12 april. Jeg mener å huske at vi hadde sex et par ganger til etter det også. (Det var lite sex på en mnd :o:P)

Jeg har enda ikke fått mensen, og har heller ikke hatt vondt i magen som jeg pleier å ha dagen før, og kroppen min er ganske nøyaktig når det kommer til mensen :P

Er det noen der ute som kan fortelle hvor lang syklus og sånn jeg har, og om eventuell hvor stor sjanse det er for at jeg er blitt gravid? For det sier jeg ikke nei til =)

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør nok fortelle hvor ofte du har mensen, hvis du vil at noen skal regne ut syklusen din ;) Hvis du ikke har fått mensen til vanlig tid, er sjansen stor for at du er gravid, da kan du ta en test, som viser om du er gravid eller ei. Kjøpes på apoteket. Lykke til :)

Skrevet

Du har el 12-16 dager før neste mens, ikke 14 dager etter forrige mens. Det er derfor umulig for oss å si når du hadde el og når du venter mensen, med mindre du forteller oss hvor lang syklus du har til vanlig.

Er syklusen din normalt 28 dager, har du el rundt dag 14 i syklusen, +/- 2 dager. Har du syklus på 35 dager, har du el rundt dag 21 i syklusen, osv.

:)

Skrevet

Oioioi... jeg har virkelig noe å lære ja :)

Hmm...La meg tenke..

Hvis jeg husker rett, pleier jeg å få mensen rundt den 1. i måneden, i de månedene som har 30/31 dager. Så har jeg mensen i 3 dager.

Så det blir vel en syklus på 28 dager? Damn, dette var vanskelig for en nybegynner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...