Gå til innhold

Bruker barna deres strømpebukser enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i tvil :/

Skrevet

nei lenge siden de sluttet med det

Skrevet

Ja, men bomull, ull har jeg sluttet med for en stund siden.

Skrevet

Ja begge bruker både strømpebukse og ulloverdel i barnehagen.

Regner mye her og da kan det bli greit kaldt.

Men ser an hver dag og gleder meg til den dagen der her slutt for sesongen.

Skrevet

Ja, de bruker enda longs/strømpebukser.

Skrevet

Vi hadde slutta for lenge sida, men i dag fant jeg den fram igjen! For djeeeez det er kaldt ute... Blåser skikkelig surt..

Skrevet

Ja her ser jeg ikke på kalenderen, men på graderstokken, og den viser at det fortsatt er behov for strømpebukse. ;o)

Gjest mphs
Skrevet

Ja det gjør de.

De bruker ullundertøy enda. Her er det mellom 0/2 grader og 6/7 grader. I dag snør det.

Skrevet

På fine dager trengs det ikke, men er det sur vind/regn så kommer den på. Har både strømpebukse og tykt ull tøy liggende i bhg så kan de se det ann der,

Skrevet

Ja det gjør de begge to. Innemellom også en tynn ullbukse når største er ute å leker.

Skrevet

ja vesla bruker ull strømpebukse enda, det kan fortsatt være surt å kaldt her, men hun bruker en del tunika og diverse så da må hun nesten ha noe under.

Skrevet

Det kommer an på vær og temperatur=) Og om det er turdag (hjemme el bhg) eller ikke =)

Sist uke hadde guttene på seg strøpis 2 dager, da var det regn og surt hele dagen.

I dag hadde de også på seg strømpis siden vi har tilbragt 4 timer på en strand, der det blåste ganske surt, tross nydelig sol! Når vi skal være ute så lenge og går ut ganske tidlig tar vi alltid på litt ekstra, så kan vi heller kle av litt tøy etterhvert =))

Skrevet

Bruker ull enda, har snødd i dag. MEN bor i nord....

Skrevet

ja,ser på graderstokken så har ikke sluttet med det enda. Men har gått over til bomull da:))

Skrevet

Her brukes det fortsatt strømpebukse, evnt ullundertøy på tulla.

Jeg er helt enig, og følger selv det som ble nevnt over her med at det er gradestokken som er utgangspunktet og ikke kalenderen.

Skrevet

Her bruker de ull, i Bergen. Han vil det selv, men har tynne bukser utenpå.

Skrevet

Jupp, strømpis. Bor i Oslo.

Eldstemann har sluttet da (10).

Skrevet

Ja, strømpebuksene er fortsatt på, tør ikke prøve å slutte med dem på ei god stund. Hun er 15 mnd og vi bor i Kristiansand, hvor det er alt fra 5-20 grader om dagene. På de kaldeste dagene er det ull-strømpebukser som blir brukt, ellers går det i bomull:)

Skrevet

Ja, begge barna bruker fortsatt det. 4-åringen nekter å bruke vanlige strømpebukser og vil kun ha ull, så her går det i ulltrøye og ullstilong under klærne enda..

Gjest vinterbrud
Skrevet

Ja,her er det stillongs ennå.Vi bruker også lue og votter ennå.Her snødde det i dag.

Skrevet

Her var det mye strømpiser og dårlig vær. Her bruker vi knebukser om dagen, minsten er snart 2 år. Litt nord for Oslo.

Skrevet

På Kongsvinger bruker både storesøster på 4 og lillebror på 1,5 strømpebukse ennå.

Skrevet

Yes!

Går fortsatt ikke ut uten ullundertøy selv heller jeg da. Er som regel 10 grader ute hos oss om dagene. Kanskje nede i 5. Men det blåser surt.

Er forsåvidt litt usikker på de gradene, for luften virker så gufsen.

Er flere ganger jeg har lyst å lete frem vinterdressen min også :)

Men når jeg ser på hva naboene går ut i *grøss* så vil jeg jo bli rene isbjørnen i forhold.....

Skrevet

Mot Kongsvinger her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...