Gå til innhold

Tynn strek. Gravid?

to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok faktisk ein test for nysgjerrighetens skyld idagmorges (nesten ei uke før jeg tror ikm er) og jammen fikk eg et kryss:-)

Tar det ikkje helt for god fisk ennå, tar ein nye

i morgentidlig

Streken som går vertikalt va helt tynn, men veldig klar.

Krysse bare fingrene for at det ikkje bare var en feil med testen:-D

Hva tror dere. Noen med erfaring?

Kan jo også nevne at denne streken var tydelig etter bare to minutter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo også nevne at jeg har hatt ganske kraftig murring nederst i magen og bak i bekken helt siden el, som var forrige helg. Har også følt meg oppblåst de siste dagene

Skrevet

Det var jo veldig tidlig å teste positivt, kanskje du hadde el tidligere enn du tror? Uansett, GRATULERER! Et kryss er et kryss, sier dem;) Skulle ønske det var meg, testet negativt i morges, ikm på tirsdag.

Skrevet

Har selv oppleve, og har hørt flere som har opplevd å få en sy-tråd tynn helt klar vertikal strek uten å være gravid på CB +.

Jeg ønsker ikke å skuffe deg, og jeg håper du er gravid, men ønsker heller ikke du skal få falske forhåpninger.

Lykke til

Skrevet

Helt i orden, er jo uansett veldig tidlig å teste, så jeg får ta en ny test og se hva den viser:-)

Skrevet

Veldig uklare bilder, så det er vanskelig å si.

Skrevet

Får smøre meg med tålmodighet og teste igjen i morgentidlig. Har jo ikke ikm før til neste helg, men siden jeg alikevel har mange tester liggende så får jeg ta en ny i morgen

Skrevet

Jeg testet svakt positivt 5 dager før IKM. testet lørdag morgen (IKM torsdag) og måtte ta en ny på ettermiddagen da jeg ikke trodde det var sant, og da kom det også frem en helt svak test. Jeg var gravid, og terminen ble enda flyttet frem tre dager på ultralyd, så har jo testet positivt 1 uker før IKM da egentli. Er 37 uker idag :)

Skrevet

Kan jo si at det var med billig tester, tok en på søndag også, og kjøpte cb digital på mandagen. som heldigivis sa gravid da :)

Skrevet

Tusen takk for svar mintursnart

Håper dette gjelder meg også:-) Skal hvertfall teste igjen i morgentidlig, så dette blir spennende

Skrevet

Jeg syntes iallefall jeg så ett kryss :-) Lykke til med testing i dag!! :-)

Skrevet

Jeg ser et kryss:) lykke til med ny test i dag da:)

Skrevet

Testen idag var negativ, så jeg får bare vente og se.

Har bestilt meg rfsu-tester, siden disse er veldig ømfintlige overfor hcg. Skal i utdrikningslag på ikm, så det hadde vært greit om jeg kunne fått bekreftet noe før den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...