*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 ... så føler jeg ikke det monner... eller synes? Er helt utslitt etter dagen, enda er det så mye igjen.. føler aldri jeg har alt på stell samtidig noen gang... blir så trist og frustrert over det.....
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hus og hage er en vel sånn ting som stadig med holdes på med. Man blir liksom aldri ferdig. Men prøv å sett deg små mål og ikke bry deg om annet enn akkurat den arbeidsoppgaven den dagen og ros deg selv når du er ferdig.. ellers blir alt så uoverkommelig synes jeg.
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 hehe akkurat slik jeg følte det da jeg ryddet gulesider sitt skap for noen uker siden.... makan til surrehode skal man lete lenge etter... nå er skapet igjen bare rot haha men jeg trøster meg med at jeg er glad jeg i alle fall har noen jeg kan rydde etter
firemerkersmør Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg prøver å senke standarden. Litt rot er greit. Husvask en gang i uka holder. Klærne kan ungene bruke en dag til. Jobber med det hver dag.
Studine mevik Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Her er ikke alt på stell på en gang. Er i grunn fornøyd om jeg får holdt vask av klær og oppvask er unnagjort. Vask av huset blir jevnlig gjort i løpet av uka sånn at alt blir vasket en eller annen gang i løpet av uka. Hagen er foreløpig et evig rot siden vi ikke hadde tid til å holde den vedlike ifjor. Vi har et stort blomsterbed som går langs hele inngangspartiet og nå har jeg som mål å få ryddet 1meter i uka frem til sommeren. Så kanskje det blir fint i løpet av sommeren
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 Litt godt å se det er flere... jeg skulle bare ønske jeg fikk tatt husvasken på en dag... men det blir som andre nevner litt her og litt der i løpet av uka... så det er alltid et eller annet sted som ikke er rent, liksom... Ute prøver jeg å senke standarden litt... bare at det er DER jeg virkelig koser meg... så bedene pleier ofte å se ganke ok ut... ikke så allerverst nå, men skulle hatt mer tid der og.... ja ja.. man blir vel aldri helt fornøyd... Takk for svar, og sådan også en liten, mager trøst... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå