Gå til innhold

Dere som ikke har noe venner hva gjør dere i helgene?med barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

høres ut som alle her treffes på lekeplassen med venner å barna dems.hva med dere som ikke har så stort nettverk.selv har jeg ingen venner med barn.trist men sant..

Skrevet

Så kjedelig, ikke en barselsgruppe eller noen fra evn barnehage heller?

Heng opp lapp på butikken, kanskje noen fler har det som deg?

Skrevet

Da reiser du på lekeplassen alene med barnet Både du og barne vil sikkert treffe nye venner der Ofte lett å komme i snakk med andre foreldre på en lekeplass

Skrevet

Vi har noen venner med barn på ungenes alder, men det er sjelden vi treffes i helgene. Da bruker vi tiden på hus og hage, vi drar i skogen eller på hytta, tar en tur på museem eller i svømmehallen. Jeg har aldri tenkt på at det skulle være noe rart.

Skrevet

hvor bor du HI?:-p

Skrevet

Vi har venner med barn men er ikke alltid vi møtes i helgene :) Vi harforøverig ikke truffet et eneste kjent menneske i dag og har vært på fjelltur etterfulgt av koselig middag hjemme og leking på lekeplassen, uten venner ;)

Skrevet

Jeg har fått noen kjempe hyggelige venner igjennom BiM treff i første svangerskapet:-) Fant noen som bodde i nærområdet, vi var vel ca 6 i gruppen. Nå treffer jeg 3 av dem jevnlig fortsatt, var og hadde middag med familien min hos hun ene i går.

Man må søke opp mennesker, prøv deg litt på lekeplassen og se om du får kontakt med en annen mamma feks. Her så blir man jo pratende med de samme som oftest, veldig hyggelig. da er jo ikke veien så lang til å spørre om man skal finne på en aktivitet sammen med barna.

Skrevet

Vi har ikke så mange venner. Nå i helga var vi i basseng på fredag, treffer jo mange barnefamilier der.

I går var vi faktisk på besøk hos ei venninne av lillemor og hennes foreldre. Har på en måte blitt venner med dem. Hyggelig.

Men det hører mer til sjeldenheten at vi er med venner.

I dag har vi vært ute en tur, dro på lekeplassen hvor det var et annet barn på lillemors alder. De lekte litt sammen. Hun var der med sin bestefar, jeg har gått i paralellklasse med barnets mor, og har prøvd å innvitere dem på besøk til oss, kanskje de kommer en dag, er lettere å dra på besøk eller å treffe folk nå når det går mot sommer.

Skrevet

Vi har ingen venner, men er to voksne da. Vi går turer, drar på lekeland etc sammen som familie. Håper vi får litt flere venner etterhvert da, nå som vi har flyttet. Har hatt fem år uten venner nå, hehe.

Skrevet

Jeg har tenkt litt på dette i helga, og føler at det er så store forventninger til å finne på ting med venner i helgene. Ofte får jeg dårlig samvittighet ovenfor gutten vår (snart 3 år) fordi vi ikke drar så fryktelig mye på besøk til andre, og har nesten aldri besøk selv. Men sånn er det bare, jeg blir veldig stresset av besøk og trives best med å slappe av i helgene.

Vi koser oss derimot veldig som familie, drar på helgeturer for å besøke familie, i svømmebasseng, på fjellet og bare er ute i hagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...