Ksenia & Anjem Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Han har str 23 nå, er det mulig at han kan bruke samme str til vinteren igjen? Erfaringer?
3småtroll♥ Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Neppe.... Lilleknott her vlir 2 år nå og da jeg fant frem skoene han hadde i fjor sommer så har han vokst 5 str! Nå vet jeg ikke hvor gammel din er,men siden han bruker 23 er han vel ikke så stor? De vokser enormt mye de første årene. Mellomdste her på 6 år kunne for første gang i år bruke vintersko som var fra året før- han har da ikke vokst stort på 1 år, men nå tenker jeg det kommer et rykk. Er jo slik at de vokser i røkk og napp:)
Ksenia & Anjem Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Grunnen at jeg spør er fordi joggeskoene hans fra i fjor passet i år (mulig det var litt store til han da) Han er 2år
It's all about me Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Ikke med mindre du klipper hull som tærne kan stikke ut av. Tipper han er oppe i str 26 jeg, kanskje 25.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Jeg tror ikke det. Når de er så små vokser føttene i kanonfart. Må nok regne med å gå opp i str. 25 kommende vinter.
Kamomille Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 tvilsomt siden han er så liten. De vokser gjerne t par størrelser i sessongen i den alderen. ¨hadde han vært større, så kanskje. Poden her på 7 passet både sandaler, joggesko og otballsko fra i fjor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå