MammanTilEmma❤ Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Har handlet mye der nå på bare kort tid. På onsdag så var vi å handlet klær til meg og Emma pga at hun trenger sommerklær + klær til konfrmasjon, da handlet jeg for 2000,- ca. å på Torsdag så bestillte jeg noen topper til meg selv + en jakke til Emma som ble litt over 600,-.. å nå idag har jeg bestillt til 450,- ) Nei, huff.. dette har jeg ikke råd til denne mnd, tror jeg må tenke på å bli litt mer økonomisk!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 de har så mye fint og billig forstår deg godt jeg..hehe
Full house Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Billige ting har de, men er vel ikke enig i at det er så mye fint der..! Og de leverer vel ikke akkurat så raskt heller, hører mange sier de venter på ukesvis. Har aldri handlet der selv (På nettet altså) men har da vært på butikkene, og jeg finner aldri noe der. Datteren min har hatt litt H&M klær, elendig kvalitet på alt hun har hatt iallefall.
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Synes det går utrolig fort jeg, somregel 1 uke å det er ikke lang tid:-) Å kvaliteten er forskjellig, men jenta vokser så fort, så da gidder jeg ikke bruke flere tusen på få plagg:)
Full house Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Nei en uke er jo kjapt :-) Hører bare mange klager på sen levering. Jeg bruker heller ikke flere tusen på klær, men jeg ser jo at jeg har igjen for å kjøpe litt dyrere. Så handler jeg som regel noe hun kan vokse i :-)
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 Jo, blir vel sikkert kjøpt litt dyrere når jenta blir eldre å ikke vokser ut av klærne på 2 mnd;)) men handler jo på andre butikker også, men nå når helst det er tilbud:D
Mamma+2 Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Har også blitt livv avhengig av å handle på nettet Finner skjelden noe når jeg er inne i HM butikkene for da er det så ekstremt mye klær...men nettet er supert. Og ventetiden har ikke vert så lang heller syns jeg, man får jo beskjed om det er noen plagg man må vente lenge på så er det jo opp til en selv... Kjøpt klær til både meg, mannen og barna...nå har vi ganske store barn...men jeg syns ikke kvaliteten er så dårlig....unger vokser generelt såpass mye at de vokser ut av det før det er utslitt. + at de har hatt Hannah Montana og Star Wars klær til litt større unger..noe som har vert helklaff her Hm er en super "oppfinnelse"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå