Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er helt enig! Jeg har god kjennskap til de beste merkene på markedet, og dette pudderet er som Keiserens nye klær! Ligger utenpå huden, og ser ikke bra ut. Hvorfor sier alle at dette er så bra? Verden vil bedras!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg kjøpte også I.D sitt pudder og er ikk 100% fornøyd.. Hun som bestillte bestilte en farge som var for mørk, synes jeg. Dessuten så dekker det ikke så bra som først lovd, ikke sitter det så bra eller. Hvis jeg legger på fondation først også pulver ligger det ok, men hele greia var jo å bare legge på et lett lag med pulver også var jeg ferdig...
Tigerpote Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jøss, er dere sikker på at dere bruker det riktig? Jeg har aldri brukt så lite produkt, sminket meg så lite (1 gang per dag) og hatt et produkt som har dekket så fint som i.d! Og hva mener dere med pudder egentlig? Mange kaller foundation for pudder, det er ikke riktig:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg elsker ID pudderet og synes det er flott at det skal så lite til for å få et dekkende men naturlig resultat. Kanskje dere som ikke synes det har på alt for mye, eller som det blir foreslått, bruker bare essensuals foundation? Jeg er storfornøyd og kommer aldri til å bytte det ut. Har prøvd de fleste andre merkene også, men ingenting slår ID bare minerals. Ville anbefalt det til hvem som helst, men man må jo lære seg å påføre det på riktig måte.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Dere som ikke er fornøyd: det høres ikke ut som om dere bruker pudderet rett! Ihvertfall ikke du som klager over at pudderet legger seg utenpå huden. Jeg er kjempefornøyd med I.D., det gir et glødende og naturlig resultat. Men jeg synes ikke pudderet i seg selv dekker nok, så jeg må bruke concealeren i tillegg.. Har brukt I.D. i 5 år nå, kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Jeg brukte ID i 3 år. Gikk tom, og måtte vente en drøy uke før jeg kunne få kjøpt nytt. Tenkte at noe må jeg jo ha, så jeg kjøpte maybellines mineralpudder, og synes faktisk det er mye bedre enn ID. Så her er det slutt på ID, bruker heller maybelline som etter min mening er bedre og så er det jo myyye billigere :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er også misfornøyd. Det ser fett og skinnende ut på de som bruker det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er superfornøyd.. kjøper det på nettet, så betaler ikke noe overpris for det
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 jeg er veldig fornøyd men har ikke prøvd noen av de andre merkene. Noen som vil anbefale noen andre, utenom maybeline?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er veldig fornøyd med ID! Er dyrt, men det er jo så drøyt i bruk, så en boks varer jo leeenge..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir ikke fettete og skinnende hvertfall.. er kjempefornøyd og kjøper det billig på blivakker.no eller blush.no. 199kr for foundation er ikke dyrt. Jeg har alltid slitt med å finne foundation som passer meg. med I.d ser det nesten ut som huden får nytt liv. Skjønner overhode ikke hvordan dere bruker det, dere som sier det ligger som et lag utenpå huden. Dere må da føre det på feil, med sånn puddersvamp eller noe..?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 Er det mulig å få tak i vareprøver på ID-produktene?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 I.D likte jeg ikke, og bytta til Mary Kay og det er jeg superfornøyd med!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #17 Skrevet 2. mai 2010 Jeg liker ikke id foundation/pudderet. Har blitt sminket i salong og gjort det selv hjemme. Det trekker hvertfall ikke inn i min hud og blir liggende utenpå. Ser skikkelig sminket ut selv med bare litt. I tillegg blir det svett og blankt. Men er fornøyd med blushen til id.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #18 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er utrolig fornøyd med det. Får skikkelig "filmstjerne" hud :-) Men jeg kjøpte et kit, er 3 pudder i som må brukes sammen. 1, 2 og 3. Kanskje du ikke har alle, og derfor det ikke blir bra?
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #19 Skrevet 2. mai 2010 Hm, alt passer jo ikke på alle. jeg kan feks IKKE bruke loreal og de der. Tørker ut huden og blir "flisete" på nesa og fet i panna, lekkert.... ID er derimot det beste jeg har vert borti av mineralfoundation. jeg bruker lite selve pudderet (jeg antar at dere andre også mener mineralfundation og ikke pudder selv om det ser ut som pudder?), men foundation brukes daglig og det sitter og jeg har aldri hatt en så naturlig makeup - og så lite jeg bruker? Det jevner ut huden og ser bare flott ut!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #20 Skrevet 2. mai 2010 Hvis dere kaller foundation for pudder, så er dere på bærtur uansett. Og hvis dere tror at bare pudder skal fungere som en fullverdig makeup, er dere også på bærtur. Selv bruker jeg kun Clinique sin foundation for tørr hud. Får et gøldende resultat da Og jeg bruker ikke pudder, føler meg som ei gammel kjerring da!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #21 Skrevet 2. mai 2010 Er selv kjempe fornøyd med det, men man må bruke riktig type sminke kost for å få det til å dekke og sitte, samt bruke mineral vail som finish til slutt for max. Man må ogås bruke en egen kost for å få dekkstift evnen for max dekkevne på feks mørke ringer, rundt nesevingene og på feks kviser eller andre flekker man vil dekke til. Mange gjør også feil å bruker for mørk farge. Den holder hele dagen på meg, og skal jeg noe på kvelden så er det lett å fikse opp, og da holder den godt en helaften ute på byen også. Men man må ha riktig grunnlag, fettfri fuktighets gel under, la tørke i minst 10minutter mens man gjør noe annet, så skal man legge den slik som vist på DVD som man får med, eventuelt har lært hos kosmetologen. Brukt uriktig så får man ikke valuta for pengene..hjelper ikke med elendige billig koster.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #22 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har gått over til tikei, som jeg bestiller på www.tikei.se. Det er billig og bedre enn ID, etter min mening. Bestilte også kabukikosten derfra, og den er supergod. Man kan få vareprøver på fargene for bare 10 kroner, men jeg syntes det var enkelt å finne riktig farge til min hud ut fra "fargekartet" og forklaringen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #23 Skrevet 2. mai 2010 Jeg forstår godt at ikke alle kan være fornøyd med ID-pudderet, da folk har forskjellige preferanser. Jeg er superfornøyd, da jeg lenge har vært på leting etter et pudder som gir et naturlig resultat og som gjør huden matt. Etter at jeg begynte med I.D bruker jeg kun dette pudderet og mascara, og vips så er jeg ferdig sminket:) Bare pudderet i seg selv, er nok sikkert ikke nok til de som ønsker seg et veldig dekkende resultat, da må man nok kombinere det med andre I.D produkter (eller bruke et annet produkt). Det er nok også mange som syns det er for dyrt med I.D og holder seg heller til billigproduktene (max factor, lòreal osv). Mary Kay er forresten IKKE et godt produkt! Jeg har selv prøvd dette to ganger (i Mary Kay partyer) og jeg hadde aldri brukt pengene på det i alle fall..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #24 Skrevet 2. mai 2010 Svigerinna mi bruker det og det synes ikke i det hele tatt, men hun er sinnsykt god på sminke også da. Hun er utdannet innen make up og hudpleie og hun anbefaler det. Selv har jeg hørt at GLO skal være veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #25 Skrevet 2. mai 2010 Drittpudder. Så enig med HI. Ihvertfall noe så inn i granskauen oppskrytt. Jeg har kjøpt det i to farger, den dyreste kosten, med primer, med base, med sirkelbevegeler og så videre. Ikke fornøyd! Og jeg er utdannet hudpleier og sminkør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå