Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg hadde før en veldig god venninne. Dette venninnen ble psykisk syk, og kom med trusler ovenfor meg og mitt da ufødte barn. Hun bor et stykke herfra, er så redd hun skal finne på noe. Nå i det siste er jeg blitt en skikkelig hønemor. Bør jeg anmelde truselen? Får man noen "beskyttelse" da?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Du kan anmelde det, men det blir nok henlagt - ikke undersøkt. Det blir ord mot ord. Du får neppe noen beskyttelse. De har ikke bemanning til å kunne vokte utenfor hos alle som har mottatt trussel. De som gjentatte ganger har blitt utsatt for vold / trusler, kan få voldsalarm, men det hjelper jo ikke på din problemstilling om å sette vogna utendørs.
Mooose Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Enig med hun over. 1615. Mulig du gjør henne mer ustabil om du anmelder..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 hvis hun er psysisk syk så håper jeg hun får hjelp.... -du lever ditt liv og hun lever sitt liv du må gjøre det som er best for DEG. Hvis DU ikke føler deg trygg skal du gjøre noe med det. Gå til politistasjonen og si det som det er, -bare det kan være en trygghet for deg, at du kan gå til politiet. Du trenger ikke å anmelde venninnen din, men bare hør hva politiet sier. Lover deg at du får en viss mer trygghet bare av det, gjør det for din egen skyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå