Scorpiogi Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er vel egentlig på prøvern nå da... Men er inne i min 6 pp nå(om ikke 7??), har mistet tellingen litt nå.. Men greia er at med de to forrige svangerskapene mine ble jeg gravid i 1 pp og i 4 pp. Nå er jeg som sagt over i ett halvt år med prøving, og en SA(mistet nå i påsken. Begynner å bli en smule utålmodig. Hadde ikke tenkt å stresse noe særlig nå, vi har bare tat ting rolig, uten andre metoder enn å ha sex ca annenhver dag de fruktbare periodene.... Men sååååå lei nå Noen som har noen oppmuntrende ord? Andre som har ikm i begynnelsen av juni?... :-)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Hei! Jeg ser at vi er i nogenlunde samme situasjon :-) Vi prøver også på nr.3, og har prøvd siden okt/nov. i fjor, og vi har to barn fra før som satt på 1. og 3. pp. Leit å høre at dere mistet i påsken. Det er ikke noe god opplevelse. Jeg har også en ex.u.-operasjon (graviditet utenfor livmoren) bak meg i mellom disse svangerskapa, som gjorde at jeg måtte fjerne en eggleder. Er på dag 1 i syklusen nå, og har IKM i beg. på juni. Har hatt ganske stablie sykluser pa ca. 29-30 dager, så jeg satser på EL om 14-15 dager. Jeg begynner også å bli utålmodig. Skjønner ikke hvorfor det skal ta så mye lengre tid denne gangen. Er bare 31 år... Synes jo ikke det er så gammelt :-) Men det er en hektisk hverdag, med full jobb, lite søvn og del sykdom i hele vinter. I tillegg er det jo litt mindre sjanse for klaff de mnd jeg har eggløsning på "feil" side. Men neste gang skal det være riktig side i aksjon, så da krysser jeg alt for at det klaffer. Jeg kjenner mange som har blitt raskt gravide etter en SA, så ventetida blir nok ikke så lang for deg heller. Vi får tenke positivt :-) Lykke til!
Scorpiogi Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Heisann! Hvordan går det med deg nå da? Jeg er nå inne i mine fruktbare dager, har for første gang i mitt liv begynt å teste meg for eggløsning, spent på hvordan det blir. Men ikke fått positivt for det enda. Holder en knapp på 17. mai, er dag jeg har beregnet el, utfra iperiod-greia mi på iphone(snedig opplegg ...) Lykke til til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå