Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. mai 2010 #51 Skrevet 3. mai 2010 Jeg tror faktisk det er en BARNEhageansatt som ikke har hatt en BARNEsykdom, og hun bor på Svalbard.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #52 Skrevet 3. mai 2010 Dere skjønner jo ikke. Der er flere med småsøsken. Men alle barna i bhg er jo smittet nå (bortsett fra en- men han får det vel sikkert snart han også) Spiller jo ingen trille for en lillebror eller lillesøster om min jente er i bahg. Storebror/søster har jo uansett vannkopper. Dere er jaggu hysteriske. hi
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #53 Skrevet 3. mai 2010 Nå bør du være veldig forsiktig her!!!! I skrivende stund sitter min beste venninne på sykehuset med sin datter som har fått hjernebetennelse som følge av vannkopper. Dette er ingen sykdom du skal ta lett på. Har man vannkopper SKAL man holde personen unna andre i smittefare. makan til egoistiske mennesker!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. mai 2010 #54 Skrevet 3. mai 2010 I mine øyne er du den ENESTE som er oppegående her, HI. Vannkopper er normalt ikke farlig med mindre man ikke har hatt det. Barn har best av å få det med en gang om de ikke har hatt det. Og om det det er voksne i den barnehagen som ikke har hatt det ennå, så skjønner alle at det å jobbe i barnehage og unngå vannkopper ikke går i lengden, ikke er noe som går i lengden. Det samme går for andre foreldre. Det har så vidt jeg vet, aldri blitt anbefalt å unngå smitte av vannkopper med mindre omstendighetene er helt spesielle.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #55 Skrevet 3. mai 2010 Syns for venninna di. Men smittet blir 98% av Norges befolkning uansett. En promille får Hjernehinnebetendelse av vannkoer, og det er i de aller aller aller fleste tilfeller slik at denne betendelsen kan behandles. Vannkoppene er en fredelig sykdom. Og ped.leder sa det var greit. Legen sa hun ville ha gjort det. Og jeg fikk tatt eksamenen min og er nå ferdig utdannet:) hi
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #56 Skrevet 3. mai 2010 Hvis ungen er like frisk i morra med EN prikk under armen så send henne avgårde! Herremin! Man kan da ikke bruke opp alle fraværsdagene (hvis man er i jobb) på "lurer på om ungen min har det eller det"- dager!! Nå får dere slutt å være så hysteriske alle sammen. Send ungen i barnehagen og slutt å styr med dette! Men ha en plan-B hvis barnet våkner opp imorgen full av EKTE vannkopper ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #57 Skrevet 3. mai 2010 Denne tråden var fra i går. Jeg sendte henne i bhg. det gikk fint:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #58 Skrevet 3. mai 2010 Jøss, folkens, her var det mange snodige kommentarer.. Det bør da være et stort ønske om at barna blir smittet i lav alder..! Jo eldre man blir, jo sykere blir man.. Jeg blir superglad om det er vannkopper i bhg snart igjen så snuppa på snart 3 kan få det unna..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #59 Skrevet 3. mai 2010 ja, stakkars dere foreldre med syke barn...tenk å tenke på andre som kanskje kan bli alvorlige syke av den sykdommen. Det skjer jo så sjelden at det er ikke noe å ta hensyn til..... Eller den ene bhg ansatte som ikke vet at hun er gravid enda og kanskje blir smittet...skjer jo så sjelden det også....drit i om barnet hennes blir sykt pga deres egoisme! Egoistiske mennesker rett og slett! Jeg har også barn, men holder dem hjemme hvis de er syke. Vil dere få smitten, dra hjem til de som er syke i privaten!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #60 Skrevet 4. mai 2010 Herregud, jeg blir helt matt. Møkkakfolk, det er det dere er. Meg, meg, meg, meg, meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå