Allegra baby Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Sophia, som vår datter heter- betyr 'wisdom' (norsk?) Allegra- glad Aimée- elsket Lucia- lys Stella-stjerne
Vannmann35 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Har alltid likt navnet Benjamin, som betyr "lykkens sønn", samt Benedicte, som betyr "den velsignede" :-)
Miranda C Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Vida betyr liv på spansk. Navnet er nydelig, men det er ikke pga betydningen jeg liker det :-p
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Benjamin har fin betydning, som nevnt "lykkens sønn", samt Sofia ("visdom"), ellers liker jeg min datters navns betydning ("mektig i strid"), Adora ("beundret"/"elsket"), Konstanse ("trofast"), Helena ("den lysende") og Victoria ("seier"). Og sist men ikke minst, Vannmann, Cordelia - "sjøens datter".
Mamma igjen etter 16 år. Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Synne er et fint navn. Det betyr Solgave
tezzie Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Min datter heter også Sophia. Verdens flotteste pikenavn, med en flott betydning )
slurp Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes betydningen på min datters navn er fint: "som bør elskes", men det ble ikke valgt pga betydningen.
Hvitkløver2020 Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Liker navnet Emrik godt;strålende lys-Engel:) Men likte det godt før jeg fant ut hva det betydde!! he he
auro Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Har også ei "mektig i strid" og det har vi jaggu fått merke. He, he...Kampviljen er på topp, til foreldrenes store fortvilelse. Men roer det hele ned med "morgenrøden" og avsluttet barneflokken med en "seier"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå