Gå til innhold

Er det virkelig INGEN som har 7 am vognpose her?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spurt tidligere, synes det er så rart at ingen har? Er de dårlige eller?

Så denne posen på lilleprinsen.no, og syntes den var så fin. Men den er kanskje bare fin da, og ikke no mer? :-)

Gjest ->>-
Skrevet

En mer utstyrsoppdatert venninne av meg har, og er storfornøyd. Jeg vet ikke noe særlig mer om posen enn det da. Det er en vognpose, liksom. Den ser kul ut og var visst varm og god selv i sprengkulda i vinter.

Skrevet

jeg har den! og er absolutt fornøyd.

den er en veldig grei pose her på vestlandet (ikke for varm og ikke for kald). og det er bra at den passer til seler osv.

jeg syns kanskje ikke at det er den aller fineste posen, men kommer ikke til å bytte den ut for å si det sånn. prisen er også grei.

Skrevet

Takk for svar begge to! :-) Er ikke fordi jeg er så opptatt av utseendet egentlig, men synes posen var fin til en så grei pris! :-) Da kjøper jeg den! Odenwalderposene er jeg litt lei av.

Skrevet

Jeg har også den til største og minsten skal få til vinteren selvom han har Odenwalder. En av grunnene til at jeg foretrekker 7am posen er at den er så romslig noe jeg synes er viktig når barnet blir over året og sitter med vinterdress i vognen. Odenwalder posene blir fort trange synes jeg.

Vi har den største L og med hette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...