Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Etter amming har de faste fine puppene min blitt ganske slarkete. Siste tiden har mannen min mast om at jeg skal få ordnet de. Jeg er fryktlig skeptisk, og mener vi bør ihvertfall få alle barna vi skal ha før jeg evt kan vurdere det. Noen som har silikon her? var det komplikasjoner?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Si til mannen din at han skal ta penisforlengelse. Det vil glede deg stort, siden han jo aldri har hatt helt nok der nede. Se hvordan han tar det, observer han nøye, og fremhev at dette er viktig for din seksuelle tilfredsstillelse. Si at når det er på plass, kan dere tenke på brystforstørrelsen. (Og ikke operer brystene! Krise for de erogene sonene, og kan også avskjære amme-mulighetene!)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 At mannen din synes du bør ta silikon, er noe han burde holdt seg for god til å si til deg! Såfremt du ikke har vært innom tanken selv. Dårlig gjort å mene noe slik om kvinnen han elsker, og som har båret(?) fram hans barn
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Reagerer på at mannen din sier slikt til deg, men det får dere ordne opp i... Jeg hadde silikon og er sjeleglad for at jeg fjernet det før jeg ble gravid, jeg ville absolutt ventet til etter at dere var ferdig med å få barn, jeg hadde ikke taklet å hatt silikon i puppene i tillegg til veksten fra graviditeten og jeg er bare 6 mnd på vei. Jeg ville jo ikke gjort det igjen uansett da, men spesiellt ikke hvis jeg skulle hatt flere barn.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 hans barn ja. Jeg er veldig skeptisk, får lett infeksjoner og har ikke lyst til å få noen komplikasjoner etter inngrep. Så tror det får bli med drømmen- hans. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Overfladisk tufs. han fortjener at du er utro med en kollega som liker puppene dine som de er.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Hva har han tenkt å gjøre når han får hengepung? Jeg hadde aldri villet lagt inn silikon, men kunne gjerne tatt ett brystløft for min egen del.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Mine pupper var som noen lefser da jeg var ferdig med å amme, men da jeg begynte med prevensjon ble puppene så fine og fyldige igjen at. 10 år etter kan man ikke se på puppene at jeg har ammet. Vil anbefale deg å være tålmodig, det har en tendens til å ordne seg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Vil presisere at det ikke tok 10 år før puppene mine ble fine igjen altså. he he. Tok maks et halvt år.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Brystløft har jeg drømt litt om også, men ville aldri gjort verken det eller operert inn silikon for noen mann. Noen som veit om brystløft (det er vel mest å ta bort ekstra hud) også har innvirkning på følsomhet osv (digger at puppene mine er så følsomme)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå