Gå til innhold

Når kona er fyllesyk og sengeliggende på bursdagen min så..

Anbefalte innlegg

Skrevet

benyttet jeg muligheten til å spørre om vi ikke kunne feire 17. mai i syden. Noe som var greit så lenge jeg tok meg av bestillingen. Så da blir det Portugal på nasjonaldagen, men jentene mine. Tror naboen skal få sjenke kona litt oftere.

Skrevet

hahaha! helt genialt! :D

Jeg vil å rømme til syden, men spørs om Lille blir så glad for det. Dessuten blir jeg mindre glad for det når jeg oppdager at jeg er på charter-ferie der reiselederen steker vafler og tvinger oss til å gå i tog alikevel på 17 mai. Det har hendt meg i tyrkia en gang! Grøss.

Skrevet

Det er fordelen med å ha blitt voksen, man slipper diss uberteite påfunnene og kan velge og ikke delta. Det blir litt synd da, og ikke se arvingen i tog. Men, det er siste gang vi kan gjøre noe slikt. Når hun begynner på skolen er det litt annerledes. Og arvingen hylte av glede i telefon, selv om hun går glipp av tradisjonell feiring her hjemme. Gleder meg jeg !

Skrevet

Hehe, jeg er også en pushover når jeg kommer hjem og dagen derpå! Gratulerer! Det er helt fantastisk å slippe 17 mai. før barna begynner på skolen.

Skrevet

hahah, for å si det sånn..jeg gikk ikke i toget.. men nesten alle andre gjorde det. Flaut synes jeg!!!

Skrevet

Pushover ja, he he, artig begrep ! Er vanligvis glad i 17. mai jeg altså, men valget var ikke vanskelig når det er nå vi har mulighet.

Takk:-)

Skrevet

Skal tenke på dere i Portugal, når vi også lar vær å feire og befinner oss på den italienske kyststripa og spiser skalldyr :)

Skrevet

Haha, genialt!!!! :-)

Blir dessuten sikkert siste året med sjanse til å reise bort på nasjonaldagen, de kommende årene blir det nok skoletog og sekkeløp:-o ;o)

Stor klem til bursdagsjenta!

Skrevet

Gratulerer med dagen og bestilt ferie!

Portugal er deilig, dit vil jeg og! Deilig vin, sjømat, kaker og hyggelige folk. God tur :-)

Skrevet

hehe - vi skal tilbringe helgen på hytte uten strøm, vann og mobildekning. MEN kanskje jeg tar med meg et flagg?

Skrevet

Genialt! Heldige dere! Hadde vi hatt råd, hadde nok vi også gjort noe slikt.

Her tar vi Light-utgaven ang 17.mai..... Vi reiser på hytta, og gleder oss veldig. Nå må det sies at hytta ligger 40 mil unna, så det er ikke så ofte vi er der.

Skoleguttene våre, 2. og 5. klasse, er ikke så gira på 17. mai. De fikk velge.... Og hadde de villet være her på 17. mai, så hadde vi vært her hjemme, men hytta frista mere. De har aldri syntest at 17. er så stor stas.

Barnehagejenta får tidsnok sine 17. mai-er med tradisjonelt innhold, og gleder seg også veldig til hyttadager.

Hipp hipp hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...