stratosen_er mamma_ Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Ser du ikke noe graviditet på meg før juli?? er under en uke til ikm nå, bare lurte på om du kunne føle litt på det igjen.. og hva føler du ang meg og jobben?? klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 nei får opp juli på deg eller kanskje vi skal si du er gravid innen juli..hehe.Spennde og se. Får ikke opp så mye med deg og jobben..har prøvd tidliger men det er liksom ei stor sperre der.Jobber du med mennesker'?
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Fikk opp det samme som Aurora, svarte på deg i inllegget mitt tidligere idag:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 ja jeg jobber med mennesker... er sykepleier.. kan dere føle noe på sønnen min da? han er f.01.08.08 han er syk hele tiden, jeg orker snart ikke mere...aner ikke hva vi gjør feil...synes vi passer så på men han blir syk hele tiden...feber og dritt.. uff:( ok..greit å få vårbarn og...hadde bare håpet at d skulle klaffe fort denne gangen menmen..bare jeg ikke mister igjen så får jeg vel vere fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå