Gjest Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Idag ble det til og med ganske eksotisk da jeg gikk meg vill og havnet på en berghylle. Så døden i hvitøyet et øyeblikk.
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 oh lord er vel et passende svar hehe.... det er jammen bra...noe spesielt mål du har eller kun å være den mest hotte på beachen?
Gjest Toxic Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Hrmf, du bor sikkert i Danmark (Jeg planlegger forøvrig å ikke delta i årets bikinisesong.)
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Målet er å komme tilbake til før-gravid vekt før jentungen bikker året i slutten av juni. Seks seige kilo igjen.
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Første sommeren etter jeg fikk mitt første barn deltok jeg ikke (da var han nesten ett år). Det skal ikke skje denne gangen, for jeg liker igrunn sol, strand om sommer!
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Det er et bra mål å ha Jeg gikk opp 29 kilo med siste og trente meg tilbake til min trivselsvekt på 49 kg på 4 mnd Flinka! Det er virkelig en del damer her inne som trener bra har jeg fått inntrykk av Deilig å være tilbake etter graviditeten også da
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Jøss! Jeg har ikke fått tilbake lysten til å trene før for et par uker siden, men nå er jeg skikkelig motivert. Hadde jeg bare klart å kutte sjokoladen også, men har i det minste gått over til 70% kakao. Den klarer jeg mye mindre mengder av.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Jeg melder meg jo på i 2011 igjen, bare så det er sagt. Yngste runder året på seinsommer'n, og her i huset blir det ikke flere unger. Basta.
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Det blir det ikke her heller. Nå skal alt fokus være på mor, og da trenger mor en pen kropp!
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 7 timer siden turen, og nå har jeg så vondt i knærne at jeg ikke kommer meg opp trappa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå