Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Nå skal vi skilles Johanne Leende gulbruna ögon
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg trener til The Pogues Green Day Billy Talent Guns n Roses Queen m.fl
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Madonna "ray of light" cd`n. Masse fine treningssanger på den. Hva slags trening bedriver du?
havrebodl Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 For øyeblikket ingen type trening..hehe.. men har planer om å begynne å jogge f.o.m i morgen! Takker for alle tipsene!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Kylie Minogue - WOW. Anbefales på det sterkeste. Light years med samme dama er også helt utrolig bra :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Musikk fra: Lasgo, Kate Ryan, 4 strings, Ian Van Dahl,Armin van bureen, Tiesto, Safri Duo, Topmodelz, Billy Idol, AC/DC, Def Leppard Michael Jackson, Armand van Helden, Gigi D'Agostino, Lady Gaga, Pitbull, 2 unlimited, Justin Timberlake, Beyonce, Destinys child, Rihanna, Prodigy, kylie Minogue, Pink, David Guetta, Missy Elliot, Black Eyed Peas, Black Ingvars, Noen konkrete sangtips fra min treningsspilleliste: Pretty Green Eyes (Never have to be alone)-Lucas Prata I'm so exited-Pointer Sisters Jump-Pointer Sisters Thunderstruck-Ac/dc Billy Jean-Michael Jackson The way you make me feel-Michael Jackson Mony mony-Billy Idol White Wedding-Billy Idol Your Love-Topmodelz Infinity-Guru Josh Project In My Mind-Antiloop The Rox Medley-Roxette MyMyMY-Armand Van Helden I want your soul-Armand van helden Uprising-Muse Pour some sugar on me-Def Leppard If we ever meet again-Kate Parry & Timbaland Sometimes-Lasgo Shut it Down-Pitbull Take me away-4 strings Summersun-4 strings U got 2 let the music-Cappella Sexy back-Justin Timberlake Bootylicious-Destinys child Don't stop the music-Rihanna SOS-Rihanna One way or another-Blondie Maria-Blondie Sandstorm-Darude Liebe-Ayla Played Alive (The bongo song)-Safri Duo Sweet freedom-Safri duo feat. Michael McDonald Maniac- fra filmen Flashdance Do you love me- The Contours Objection Tango-Shakira yeah-Usher Luvstruck-Southside Spinners I begin to wonder- Dannii Minogue Can't get you out of my head-Kylie Minogue Let me entertain you- Robbie Williams Hip Hopper- Thomas Rusiak feat.Teddybears Cobrastyle-Teddybears Take On Me-Aha Eye of the tiger-Survivor Toxic-Britney Spears Jump- Flo Rida feat Nelly Furtado Say it Right-Nelly Furtado Maneater-Nelly Furtado Rich Girl- Eve & & Gwen stefani When Love takes over- Kelly Rowland & David guetta Sexy Bitch-Akon & David Guetta Love is gone- David Guetta Boom Boom Pow-Black eyed peas Hey Mama- Black eyed peas Back to the 80's- Aqua Pump It- Black eyed peas Loverboy-Billy ocean Get out of my dreams, get into my car-Billy Ocean U can't touch this- MC Hammer Shut up and sleep with me- Sin with Sebastian (en skikkelig Mega dance klassiker fra 90 tallet. God å gi jernet til Love is all around- Dj Bobo Somebody dance with me-Dj Bobo Breathe- Jean Paul & Blu cantrell Hit em up style (oops)-Blu cantrell Does your mother know-Abba Take a chance on me-Abba L'amour tojours- Gigi D'agostino Break my stride-Blue Lagoon Run The Show-Kat de luna Dr. Feelgood- Mötley crue Ace of Spades-Motorhead Rompa mi- DDE (jepp, jeg er DDE fan, og de går faktisk an å trene til) Bondeknøl-DDE Levva Livet-Åge Aleksandersen Walking on sunshine-Katrina and the waves Hips don't lie-Shakira feat. Wyclef Jean Livin la vida loca-Ricky martin Say Say Say- Hi tack Love Sensation 2006- Loletta Holloway Cannibals-Black Jacks Hot Stuff- Donna Summer Simply The Best-Tina Turner Nei, nå er det vel på tide å stoppe. Jeg kan sitte en hel kveld å høre på musikk bare for å finne treningsmusikk til meg selv Alt er kanskje ikke kategorisert som raskt, men det er uansett bra og trene til, mener jeg da
havrebodl Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Jøss, her var det mange tips! Spesielt fra deg vestlandsfanden. Hehe:) Prøver å motivere meg selv til å hive på meg joggeskoene, og bare komme meg ut på årets første joggetur.. men det er jammen ikke lett!! Satser på at musikken her inne er til stor hjelp! Takk:)
havrebodl Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2010 vestlandsfanden: Liker musikksmaken din forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå