Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Vi har vært sammen i ca 3 år, trodde vi pratet ærlig om alt. Har pratet om utroskap, og begge har fortalt om de gangene vi var det. Men i går fortalte han meg at han hadde møtt et par damer på en chatteside mens han var gift med eksen, og hadde 2 barn med henne. Han hadde altså planlagt å dra å møte damer for å ha sex med dem... Hun ene hadde han dratt hjem til i arbeidstiden, og hun hadde sugd han. Det er vel hakket verre enn å være utro på byen i fylla, fordi man har det jævlig sammen med kona hjemme...(neida, jeg forsvarer ikke utroskap, men jeg har vært i gjennom akkurat det samme selv, så jeg har faktisk forståelse for det). Ble plutselig veldig redd for at han er hakket mindre forutsigbar enn først antatt... Og hvorfor fortalte han det nå, etter 3 år liksom?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Fortalte han det til deg helt utav det blå? Isåfall virker det veldig merkelig, og jeg ville spurt rett ut om hvorfor han fortalte det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Vi drakk rødvin og snakket om div. sexopplevelser osv. Så kom det opp. Jeg spurte hvorfor han aldri hadde nevnt det før, men han sa at det ikke var en sjel som visste om det og at han var dritflau over det. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Men da har du jo fått svar på det du lurte på. Mannen din gjorde en feil en gang, og skammer seg. Ikke gjør dette til en stor case, det kommer det ingenting godt ut av.
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Huff jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Sånt kommer det aldri noe godt ut av og vi som jenter begynner bare å gruble og tenke rare ting. Det er bare 2 ting du kan gjøre. 1. Glemme dette og aldri ta det opp igjen. 2. Spørre han videre ut om dette og få svar på alt du lurer på. sansynligheten er stor at du ikke vil like ting som kommer opp og at han i ettertid ikke vil fortelle deg ting mer. Jeg hadde definitivt fokusert på positive ting fremover og glemt hele saken. Gjort er gjort!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Har du valgt å leve med en mann som har vært utro i et tidligere forhold, og som slik jeg forstår det også har vært utro mot deg, så fortjener du alt du får av sånn! Dumme nek som godtar alt....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Da misforstod du... Han har ikke vært utro mot meg, men jeg var det også i mitt tidligere ekteskap. DERFOR har jeg den forståelsen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 13.40: Hvor leser du at mannen til HI har vært utro mot henne? Dumme nek er vel personer som kun tenker det verste i alle sammenhenger.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Sorry, da feiltolket jeg det du skrev. Da stiller det seg jo annerledes :-) (Nei, det var ikke sarkastisk ment!) Men uansett.. Jeg er totalt uenig i at utroskap har en "bakenforliggende" årsak, eller at det kan forklares/unnskyldes.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Ikke tenk på det. Jeg fikk vite at min samboer hadde trekant med ekskona og forloveren hennes og jeg likte det overhodet ikke. Jeg brukte litt tid på å slutte å tenke på det, men er over det nå. Kan kanskje ikke sammenlignes, men jeg fikk mange vonde følelser ihvertfall. Jeg har også forståelse for at utroskap kan forekomme. Gjort er gjort og pult er pult. Det trenger ikke bety noe for forholdet ditt at han har gjort dette tidligere. Han skjemmes jo og han har fortalt det til deg. Det kan umulig være et tegn på at han ønsker å gjenta det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Jeg tenker ikke på selve hendelsen i hele tatt, syntes det var litt fascinerende å høre. Men ble mer skeptisk til hvorfor han ikke fortalte det før, vi har jo vært helt åpne om alt. Jeg tenker at han kanskje glemte at han ikke sagt det til meg tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå