Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Min mann har 2 barn fra et tidligere ekteskap. Disse er ganske krevende, med dette er en annen sak. Det som irriterer meg med min mann, er at han ikke klarer å ta seg sammen mens de ungene er her. Han lager ofte veldig høye lyder his han f.eks gjesper, strekker seg osv. Plystrer høyt til musikken på tv osv. Høres kanskje ikke så irritabelt ut, men når disse ungene i tillegg plukker opp dette og gjør det så blir det nok... Barna lager masse støy, samme type som de merker at far gjør. Han klikker selv på barna når de gjør det! Kaller de drittunger osv... Jeg har fortalt han det gang på gang at han må selv slutte med disse tingene, ellers vil i hvert fall ikke barna slutte. Noen ganger blir han forbannet om jeg tar det opp, andre ganger er han i et mildere hjørne og lover å skjerpe seg. Men det skjer jo ikke.. I tillegg er han så agressiv hvis han opplever å bli maset på. Jeg maser svært lite, men noen ganger må jeg si ting flere ganger for jeg vet han ikke hører den første gangen. Han kan be meg "holde kjeft, stikke av, slutt å plag meg". Jeg tok den samme taktikken til han i stad, han maste om et etter annet og jeg ba han stikke av. Da ender det med at han kaller meg hore, psykobitch osv (foran den minste ungen på 4 år!!!). Ellers har vi det helt fantastisk sammen, så jeg vet liksom ikke helt hvor mye jeg skal la dette veie heller. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få endret denne situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Kaller ungene drittunger men fantastisk mann??? Henger ikke sammen i mine øyne
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Han gjesper, strekker seg og plystrer. Haha! Ja, han er jaggu en ubrukelig fyr
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Og deg hore og psyko bitch? Hmm... Har ikke annent råd enn kom deg vekk!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 POenget var at han hyler og lager veldig plagsomme lyder, framfor å være litt diskre. Herregud, jeg reagerer da ikke på et vanlig gjesp eller en strekk... HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Syns absolutt ikke du skal la han kalle deg stygge ting, ok å diskutere/være uenige, men noe med måten syns jeg ihvertfall... Og det gjelder selvsagt begge veier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå