Gå til innhold

samboeren min mener jeg er overfladisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg hairextension, silikonpupper, masse nye klær og sminke.. Da ville alt blitt mye bedre.... tar meg selv i å stadig sammenlikne meg med flotte dame på tv, i ukeblader, musikkvideoer osv osv..

Lite eller ingen sympati fra mannen..

Selvtillitt er en fin ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte å tenke mye på sånt da jeg var yngre, nå er jeg 28 år og er ikke så opptatt av å være penest lengre. Selvtillit kommer med åra. Dessuten så er det vel positivt at mannen din vil ha deg som du er?

Skrevet

ok :) Lurte du på noe ?

Skrevet

Er man overfladisk fordi man ønsker å se bra ut?

Nei synes det er helt flott at man bryr seg om utseendet og tenker på slike ting jeg. Bare det ikke tar helt av hihi.

Skulle gjerne hatt meg litt ekstra hår selv men men det blir ikke med det første ;)

Silikonpupper synes jeg rett og slett er bra om puppene henger og slenger som to filler på kroppen. Selvfølgelig skal man være fornøyd med det man har men silikon er bra for mange!

;)

Klem til deg ;)

Skrevet

Er fullstendig enig med mannen din. Selvtillit får man ikke ved å prøve å endre alt det overflatiske man er misfornøyd med, men ved å forandre sin egen holdning innenfra og akseptere seg selv som man er og være stolt av den man er.

Skrevet

Tenk for en kjedelig verden det hadde vært om alle gikk rundt og så like ut.

Jeg holder med mannen din. Og hvis det er sånn at du sliter med selvtilliten din, så kommer den oftest når du nærmer deg 30. Det var en befrielse, husker jeg.

Silikon er soooo 90s;)

Skrevet

He he..det stemmer nok ikke helt. Silikonpupper blir bare mer og mer vanlig, men de er ofte mindre og ser me naturlige ut enn de gjorde på 90 tallet:-)

Skrevet

Men det er jo overflata di du vil pusse på, så han har jo heilt rett...

Eg synes det er kjekt å ha sjølvtillit for den eg er, altså verdiane og eigenskapane mine, meir enn korleis eg ser ut. Einig med ho som seier at det har vorte betre etter kvart som eg har vorte litt eldre.

Gjest Antarctica
Skrevet

Prøv da vel. Invester 50-100 tusen i utseendet og se om du blir lykkeligere. Jeg tror ikke det vil klaffe, men bevares, om det er det du vil.

Ellers er du jo en heldig dame, som elskes for den du er, med akkurat det utseendet du har, selv om du ikke syns det er perfekt....

Skrevet

Ja du er overfladisk.

Skrevet

Du må gjerne prøve å se så bra ut som mulig, det skader jo ikke, men det vil aldri gi deg bedre selvtillit eller selvfølelse... Kjøp heller en bok om temaet eller meld deg på et kurs eller noe. Kan tipse deg om boken "Selvfølelse nå!" av Mia Törnblom, den er ganske bra.

Lykke til :)

Skrevet

Mer lykkelig blir du neppe, selv om du ruster opp fasaden. Men men, du får låne favorittuttrykket til kompisen min; " it's better to look good, than feel good...."

Skrevet

Jeg tror god selvtillitt kombineres med et pent ytre, men selvfølgelig ikke ene og alene.

Ja, jeg er heldig som har en så flott samboer, og ja, jeg vet jeg er overfladisk.. Er utrolig nok 27 år gammel, så jeg håper jeg snart kommer over dette våset om at utseende betyr så mye! Likte uttrykket som ble nevnt over her.. Det fikk meg til å tenke..

Hi

Skrevet

Overflatisk, ja.

Beauty is only skin deep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...