Gå til innhold

Menn kommer definitivt fra Mars! aaaargh....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen vår - eller manglelen på plass i bilen vår - er det som opptar oss for tiden.

Min kjære har jo for ikke mer enn et år siden kjøpt seg drømmebilen. Jeg er ikke bil interessert men skjønner jo at bmw hans er ganske spesiell. Når jeg nemlig er ute og farter med den ser mennene ikke mer på meg men på bilen min, nikker og smiler pent til meg hihi.

Men vi må ha en bil med 7 seter. Og Volvo xc90 er det jeg synes blir best. den er fin å se på og en praktisk storfamiliebil.

Ved siden av kan vi ha min snertne lille sorte golf ;)

Men jeg har jo skjønt at dette er et meget sårt tema for gulesider og i dag sier han: enn om vi bytter bmw inn for en familiebil så kjøper jeg meg en liten snerten bil til som jeg kan bruke når jeg skal kjøre på bane eller bare ha det gøy.

3 biler!!!!

Jeg sa bare oppgitt: Først får vi en familiebil, så et greit hus, så får vi se hvor mye tid og penger det blir til overs.

Noen der ute som har gubber som har egen guttebil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor i alle dager skal du ha en snerten liten golf og han en kjip 7 seters volvo??

Sjønner gulesider mannen veldig godt jeg!

Skrevet

Skjønte ikke helt problemet jeg.. Dere har jo tydeligvis råd til det?

Skrevet

I-landsproblemer... hehe! :D

Skrevet

Golfen bryr jeg meg lite om bare det å ha en liten bil ved siden av er praktisk.

Men med snart 5 barn eller om gulesider får det som han vil kommer det enda flere og da er det koselig om vi skal på tur at familien er samlet i en bil ;)

elle melle du må sitte i en annen bil i dag hehe... litt kjipt ;)

Skrevet

Vi er også én for mange, så vi skulle også hatt en 7-seter. Men da må vi bytte inn begge bilene, og da kommer ikke begge seg på jobb (går ikke buss her). Si til Hr. Gulesider at tre biler er flaut. Hehe... :D

Skrevet

Da ville jeg byttet den kjipe Golfen med Volvo xc90. ;-)

Skrevet

Mor Løvehjerte: skal jammen si det til han i dag jeg :) Tror han skjønner det selv også.... han er bare litt følsom for tiden fordi han fikk refs etter å ha brukt 25.000 på drikke på en kortferie og har måtte prioritert litt familieliv i stedet for sjampis og sigarer ;)

Skrevet

Hahaha!! Godt gjort! ;-) Ta med 3 x årsavgifter, 3 x bensinutgifter, 3 x forsikringer, 3 x verkstedregninger, så kanskje han kommer på bedre tanker?

Skrevet

hva med å bytte ut golfen med bmwen hans da? så blir familiebilen mest "din" og han kan farte rundt i sin bmw.. du har vel kanksje ofte noen barn med deg når du er ute å kjører allikevel? eller? om dere har råd må dere jo kjøpe så mange biler dere vil.. hadde vi hatt dette problemet hadde jeg følt meg rik :)

Skrevet

Her køyrer mor familiebilen og far har ein snerten liten mini cooper S som han kjæler med.

De treng vel ikkje tre bilar på to vaksne, men er det du som må køyre den snertne vesle bilen?

Skrevet

Tror jeg kanskje kan komme med et forslag der han beholder bilen sin og vi bytter inn min bil for Volvoen og han betaler mellomlegget kniiis...

Jeg har jo bursdag snart så det hadde vært en flott gave ;) moahaha

Skrevet

xc90'en er ikke noe særlig som sjuseter. Utrolig trang for de som må sitte bak og null bagasjeplass....

Skrevet

Her hadde vi en stund en stor Toyota landcruiser 500(de får du 7 seter til, forresten), mannen min sin R1(mc), EL-bil og traktor. Nå er mc'n solgt til fordel for EL-bilen og traktoren bytta nylig eier(kommer en større traktor om et par mnd. Hurra, liksom)

Alt jeg ønsker meg er gangavstand til togstasjonen....

Kan forøvrig anbefale den største landcruiseren, masser av plass!

Skrevet

Her har min kjære alltid hatt sin fine lille bil (som han bytter ut ca en gang i året). Alltid en stilig bmw eller en annen bil med stor motor og som ikke alle andre har. Og så har vi familiebil ved siden av. Jeg vil gjerne ha ny familiebil som er litt større, men det blir litt dyrt så vi får se. I tillegg har min kjære en gammel bmw 84-mod (foreløpig uten skilter), som han skal bruke som banebil. Så enn så lenge betaler vi jo ikke årsavgift på den. Men så lenge han vil ha så mange biler, så får han også betale lån, forsikring og årsavgifter på de.

Skrevet

Vi må også ha en 7 seter. Men med vår økonomi, så får vi ikke engang råd om vi bytter inn begge bila våre, så det er ikke aktuelt. Begge trenger bil. Så skal vi ut på noe blir det å kjøre to biler, to gamle rustne 96 modeller.. Så syns kanskje dere har et luksusproblem? ;) BMW ville jeg ikke hatt engang ;) En kjekk og stor nok familiebil hadde vært tingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...