NormaJean Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 hehe, mulig jeg er LITT tidlig ute, vi skal by på ett hus til uka;) Men, det huset har en helt forferdelig furutrapp. Det er lakkert furu. Spørsmålet er, må man pusse den den før man kan male? eller finnes det noen bra maling man kan bare smekke på? Vi vurderer litt å leie inn noen til å gjøre dette, men kjekt å vite andres erfaringer;)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Vi har malt furutrappen våres:-) Måtte slipe den,men det gikk i grunnen fort med en slipemaskin..Det som var herket var å male den:-/ Så neste gang skal det leies inn folk til å ta den dr**jobben;o)
petite fleur Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg slipte den ikke, men vasket den med kraftvask. Kvistlakket alle kvisthull, grunnet den og malte 2 lag etter det. Ble så fin atte :-) Nå var denne trappen bare 5 trinn, så jobben var jo egentlig ikke så stor, men likevel veeeeeldig kjedelig :-)
Mammaen til Isak Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Pusset den helt ned,brukte sperregrunn (grunning med kvitslakk) pusset over igjen, vasket ned, malte to strøk og to lag med gulvlakk etterpå. Blei knallbra og holdbart, men jeg gjør det ikke igjen. Da leier jeg heller inn folk
NormaJean Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 takk for svar Dere bekrefter vel tanken om å leie inn noen til å gjøre dette er smartest;) Det er 3 etg så frister lite å gjøre det selv.....
Alltid Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Bare slenger meg på... Vi har også gjort det og kommer definitivt ikke til å gjøre det igjen!!!!!!!!!!!! Men det ble bra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå