Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på foreldresamtale for første gang i morgen. Hva bruker å bli tatt opp? Jenta mi er snart 2 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hun trives i barnehagen, om hun leker fint med de andre, hvilket nivå hun er på i forhold til de andre på samme alder, utvikling, om hun spiser med de andre, følger regler osv.

Lykke til:-)

PS: Ha klar spørsmål hvis det er noe du lurer på selv, det spør de alltid om:-)

Skrevet

Har hatt flere foreldresamtlaer og på forskjellige måter. Sist vi var så ble det en kjapp snakk om hvordan hun trivdes, hvem hun lekte med, hva hun likte å leke mest med. Hun stortrives i barnehagen og vi er veldig fornøyd med barnehagen så det blir ikke så mye å snakke om, vi snakkes i gangen hver dag og er det noe så pleier jeg å spørre eller siifra da.

En gang så var det en historie, en historie som var skrevet fra "barnet". Morsom historie, der hennes hverdag ble tatt opp, vennene og alt det andre.

Jeg har spurt om synet, om de ser dårlig/myser, siden de har to å arve dårlig syn fra.

men er det noe du lurer på, er uenig i så er det bare å spørre. Jeg er kjempe fornøyd, så jeg har også fortalt hvor glade vi foreldre og barn er for barnehagen. Syns de fortjener ros for den jobben de gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...