Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Er det bare meg som har det sånn, eller er det vanlig? Det virker som om jeg gror igjen etter hvergang vi har sex, og han m¨å bruke god tid påå åpne meg? Jeg har liksom bare lyst å hoppe i tøyet som det heter, men det går jo ikke!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Så lenge du har hatt sex en gang er du ikke jomfru. Det blir det samme som om du har født en unge før blir du aldri førstegangs fødende igjen. Har du prøvd med glidemiddel? Hvor ofte har dere sex? Har du kanskje problemer med å slappe av i musklene der nede?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jeg mener selvfølgelig "hoppe i høyet" Vi har sex veldig ofte( tror jeg) Ca 4-5ganger i uken. Men det er bare så innmari vanskelig å få den inn...Jeg slapper virkelig av, jeg er jo "tent". Men den følelsen av at jeg er jomfru, at den ikke går inn, det er for trangt og gjør vondt blir jeg GAL av!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Kanskje du bare må trene med å blokke ut skjeden og å bruke mye glidekrem. Og kanskje er det noe mer, f eks vaginisme? Men det må legen finne ut av. Kanskje mannen din bare er litt for røslig utstyrt for dine behov, og da er det vel lite å gjøre annet enn å fortsette å trene på dette! (Kjøpe dildoer i ulike str og strekke slimhinnene/vevet litt av gangen?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå