Gå til innhold

Ikke vekk en baby som sover.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som ikke vekker barn som sover eller andre her inne og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det kun om jeg må! Om vi skal noe spesielt som vi ikke kan komme for sent til, så vekker jeg han hvis siste duppen blir veldig lang,hvis ikke får han ikke sove til kvelden. Det er ikke så ofte.

Skrevet

Hva gjør du, dersom du må rekke en avtale? Eller om babyen er fullstendig døgnvill og trenger litt hjelp? Hvordan klarer du å etablere noen form for rutiner?

Selvsagt har jeg vekket mine to da de var baby, mange ganger.

Skrevet

Gjorde det som deg med alle våre. De fikk alle sove når de var trøtte og våknet når de var utsovet. Fungerte utmerket.

Skrevet

har du aldri vekket barna dine? hva med når du skal på jobb og barna i barnehage? når du har en avtale som tannlege, lege ol. altså ting du MÅ rekke? jeg har vekket gutten min mange ganger, men ikke fordi jeg vil det, men fordi jeg må for å rekke ting.

Skrevet

Har vi en avtale må jeg vekke men ellers vekker jeg ikke. Jeg mener at uthvilte fungerer best. Desverre hender det at jeg må vekke når vi skal rekke barnehagen og jobb.

Skrevet

Jeg vekker min baby hver dag.

Skrevet

Her er det jo snakk om babyer da, ikke eldre barn.

Skrevet

En baby trenger man jo ikke vekke selv om man skal noe sted. Jeg pleier ta han sovende og legge han over i vogna når vi skal ut og så sover han videre der. Broren går jo ikke i b.hage når jeg likevel er hjemme med lillebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...