Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hvor langt var du på vei, og hva var det første du merket/ mistenkte??
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 1 uke før ikm. tok test 4 dager før ikm og da var testen positiv. Hvordan jeg merket det? Jeg sovnet på sofan, noe jeg aldri gjør ellers. Merket det sånn i 1e svangerskapet også =)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg våknet den dagen jeg var 3+5 og var utrolig støl i magen. Stod opp og tok en test som var veldig positiv:D:D:D:D
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Etter ca 1,5 uke etter innsetting (IVF),var utrolig øm i puppene.
vurdere1til Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 var 4uker+5dager, begynte å gråte når kjæreste skulle kille/kjile meg bare for gøy da vi herjet litt etter vi va kommet i seng... da sjønnte jeg at jeg ikke bare hadde litt PMS, hehe.. dagen etter tok jeg test som var positiv
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 jeg bare visste det(vi prøvde også,så jeg visste at jeg kunne være gravid) men de første symptomene kom etter ca 4-6 uker,fikk så hjerteklapp at det var veldig skremmende,hjerte raste ivei samme om jeg sto eller lå,også hadde jeg rett og slett null energi,folk runt meg trodde jeg var alvorlig syk før jeg fortalte dem noe!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 De har jeg nå - 5 dager før IKM. Murringer i livmor. Det er såklart for tidlig å ta test, men jeg bare "vet" at det er riktig Skal slukøret innrømme det på denne tråden dersom det viser seg å være feil
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Fikk vonde/ømme pupper etter 2 uker.. sjekka og jaggu var det ikke noe på gang.. første ul på 2+1 dag eller noe.. hahaha.. lille spira vae 2 mm eller noe
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Tror du tar feil av ukene her. Man blir befruktet rundt uke 2.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Uteblitt mens Og så ble jeg plutselig så brei over ræva
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 bekkenløsninga kom tilbake noen dager før uteblitt mens. Ellers så hadde jeg murring i livmora, litt menssmerteaktig på en måte.
Voilà Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Litt før uke 22. Jeg fikk mage. (Men, det var ikke ett tegn på at jeg var gravid, bare at jeg var tjukk...) Så, jeg må vel si i uke 22, da jeg fikk se ungen på ul;)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 Brakk meg og var kvalm av eksoslukt.... ( bodde nær et buss-stopp..) og så kriblet det i puppene... det var første tegn med begge to..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 ja, altså 2 uker etter befruktning ja mener jeg
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #15 Skrevet 2. mai 2010 merket ingenting skulle til gynekolog for å sette inn spiral og bare tilfeldig tok han ultra lyd...ups gravid 6 uke. Termin 26 juni en gutt og vi gleder oss....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Fikk mistanke da jeg plutselig fikk halsbrann når jeg skulle drikke brus en kveld.. Hadde hørt at man fikk halsbrann når man var gravid. Tok en test noen dager seinere som var positiv. Så var vel bare noen uker på vei, for ventet ikke mensen helt enda da.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #17 Skrevet 2. mai 2010 Ble kvalm og svimmel hvis det gikk mer enn 3 timer siden jeg hadde spist, allerede en uke før mensen skulle komme.. Ble veldig trøtt og så veldig sliten ut..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #18 Skrevet 2. mai 2010 pleier bare å være øm i den ene puppen når jeg har mensen, men hadde vondt i begge puppene, slet med å få bankkorte nedi bh'n på byen, DA skjønte jeg at det kanskje var en liten sprie i magen. Og det var det jammen
simba>>>3gutter Skrevet 2. mai 2010 #19 Skrevet 2. mai 2010 Var på trening og fikk j.. vondt i bekkenet av og hoppe sidelengs, noe som ikke hadde skjedd før. Cirka en uke før ventet mens som aldri kom, holdt på å prøve.
Chupa chups Skrevet 2. mai 2010 #20 Skrevet 2. mai 2010 Akutt sult! Det kom circa i uke 4, og jeg spiste og spiste konstant, men jeg tok ikke hintet og tok ikke test før uke 6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #21 Skrevet 2. mai 2010 - "Smertefull" EL - Menssmerter uten mens - Ømme pupper - Magefølelse
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #22 Skrevet 2. mai 2010 Jeg ble kvalm av kaffe,snodig for ei kaffekjerring som meg.Jeg fikk bekreftet at jeg var gravid da jeg var 6 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #23 Skrevet 2. mai 2010 lukta honningkorn av urinen min uka før ikm. Sånn var det gangen før også! Aner ikke hva som gjør det!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. mai 2010 #24 Skrevet 2. mai 2010 Var vel cirka1 måned på. 4-5 uker. Merket at jeg hadde murringer i flere dager, uten at mensen kom. Også ble jeg veldig rastløs i kroppen. Klarte ikke å gjøre noe, selv om jeg hadde lyst til å gjøre noe, men det kunne jo komme av at jeg mistenkte at jeg var gravid. Så ble jeg plutselig veldig varm. Brukte aldri å være varm i januar. Satt alltids med ullpledd på i stua, så jeg begynte å spekulere litt da jeg ble så varm. Men det som virkelig gjorde at jeg tok en test var at mensen uteble. Hadde ingen ømme pupper eller noe. Men etterhvert kom det flere symptomer selvsagt, men det var en stund etter at testen var tatt.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. mai 2010 #25 Skrevet 2. mai 2010 ja, også fikk våknet jeg av skikkelig mageknip i magen. Har aldri våknet av mageknip før. men da hadde jeg allerede en mistanke om at jeg var gravid, så kanksje derfor jeg ble så obs på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå