Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Vi er gode venninner og barna våres er gode venner, spesielt de to yngste som begge er to år. Men ungen hennes er så ekstremt sutrete, unormalt sutrete. Og hun duller og dikker med han slik at han bare blir verre og verre. Han biter, slår, klyper og spytter. I tillegg sikler han ekstremt mye og snørra renner hele tiden. Han lukter ordentlig vondt og er bare generelt veldig lite pen å se på. Han er rett og slett ufordragelig hele ungen! Men jeg skammer meg så over disse følelsene, for det er jo snakk om et lite barn. Æsj
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Du er helt normal Man liker ikke alle mennesker.... Jeg har det sånn selv, enkelte unger er rett og slett mindre trivelige. Nabojenta vår ser ut som ei lita rotte, hun har store føflekker med hår på i ansiktet og hun valser rundt hos oss når vi ikke er hjemme og leker med tingene til våre barn. Liker ikke ungen nei.. Hun var frekk nok til å kalle babyen i magen min for "et foster", det likte jeg heller ikke. Tror ikke hun er spesielt smart.. Du er normal HI. Mindre pene sutreunger er det kun mødrene som bryr seg om dessverre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 11.46, Hva i all verden var frekt med å kalle babyen i magen din for foster da?.. he he...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 11:46. du er ikke navla. Til HI, sannelig ingen enkel situasjon. Det rette hadde nok vært å tatt opp det med klipinga og bitinga med mor, men det er nå ikke så enkelt. Det med snørr er nå ikke så enkelt, da man ikke kan noe for at en er snørrete... Ta med snørrpapir neste gang, også kan du tilby venninna di ett tørk eller tre, dersom du ser at snørra renner og at den ikke blir fjernet. Gå fremfor som ett godt eksempel.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jeg kjenner til det! Han en vennine som har en sønn som er 5 måneder eldre enn min! Han er en skikkelig drittunge! Kunne ikke snakke skikkelig når min gjorde det, og han bare skrek! Når de var på besøk her, så løp han rundt i huset vårt og raserte ting fra hyller og knuste ting! Gikk løs på sønnen min og han har desverre ett lite pent utseende Syns det er dumt at det er sånn! Når de var her, så satt bare foreldrene i sofaen og sa "NEI" , de gjorde ikke noe.. ble så forbanna at jeg kastet dem ut! jeez.. hehe.. Beklager..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Det værste jeg veit er heeeelt lyse unger 'uten' øyevipper og øyebryn. Men det er jo ganske kjent rundt omkring i verden at nordiske unger ikke er så heldige med utseende, men at nordiske mennesker gjerne er pene når de kommer i 15-20 årene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå