Gå til innhold

Legger tarot tilbake... Kan noen se? Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjempefølelse på at jeg er gravid, men litt tidlig enda å teste meg.. Så lurer jeg på om noen vil "se" om jeg er gravid? Eller når jeg blir gravid?

Legger tarot tilbake på den som "ser" meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

Jeg føler vel på en måte at du er gravid jeg også, kjenner d småkiler i magen når jeg ser på deg....om ikke du er gravid nå så blir du det vertfall veldig snart (iløpet av denne mnd vil jeg si) føler d er ei prinsesse som kommer.....

Lurer på om du kan legge kort på graviditet på meg??

og evt noe på jobben min..

f.13.04.83

Tusen takk

klem;)

Skrevet

Så artig!!! Har vært kvalm de siste dagene!!

Drømtei natt jeg var gravid også :)

ser du om faren blir glad? :)

legger noe kortp å deg nå....

Graviditeten;

Jeg ser du sliter litt med å bli gravid for tiden? Det kommer opp at du har bestemt deg i nylig tid for at du vil ha et barn til og lagt fokus på d et... Akkurat nå føles det kanskje vanskelig , eller du prøver hardt å få barn.. Kroppen din føles sliten på en måte, Ser du må slappe av litt, og ta det med ro... For gjør du det.. ser jeg en gutt i framtiden, gjerne i løpet av sommeren..Som blir en veldig bestemt/sterk gutt:)

Jobben;

Jøss mye positvt her,

Ser du har lagt mye styrke på jobben din, vært veldig tålmodig, veldig forståelseful og får inntrykk det er en jobb med mennesker...

Ser en veldig spirtuell, kjærlighetsfull menneske her med mye omsorg, er det den åndlige veien du går? Ser masse bra her, du lar deg bli guidet av hjertet... Følg hjertet ditt..

For du kommer til å lykkes meget...Ser seier i framtide, jubel og framgang!!! Sats på det du føler du har lyst til, ikke at du MÅ... :)

Skrevet

får opp at du er gravid med en gutt.

Jeg får opp at faren kommer til og få et lite sjokk men kommer til og ble kjempe glad når det synker inn til han.

Skrevet

Jøss. så spennende, tusen takk aurora.. Vil du jeg skal legge kort på deg? :)

Skrevet

ja du kan no prøve,lurer på når neste barn kommer og kjønn,er ikke en prøver enda.

bare ta litt generelt.

28.4.82

Skrevet

får faktisk opp graviditet på deg jeg også! Hvis jeg tar feil, er du 100%sikkert gravid innen 3 mndr!!!

tror du får ei jente til jeg da...

vil du se på meg?

Lurer på om jeg blir gravid snart, og om du evt ser kjønn? Ser du noe ifht jobben, er det fint også ;)

03.11.83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...