Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Men det husker jeg da at vi også spiste da jeg var yngre, vet ikke om det kan være så farlig jeg. Mye salt i de posene da, og nudlene sveller vel i magen i og med at de ikke er kokt så da kan det sikkert gjøre litt vondt om han spiser mye.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Han har aldri sagt noe om at han har vondt etterpå.. Du har ikke fått no varige skader du eller? :-p HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 ikke mere farlig enn at det er mer kalorier i en sånn liten pakke enn i en stor potetgullpose
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Såpass ja! Han er tynn så trenger ekstra kalorier. Han får knaske i vei da:-) HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 jeg gikk og går ofte og tygger på ukokte nudler, tror ikke det er noe farligt med det, blir jo nesten som og spise spagetti ukokt, noe som jeg også gjorde før når jeg var mindre:p
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Sønnen min digger ukokte nudler også Er ikke farlig, men mye kalorier og praktisk talt ingen næringstoffer, så er ikke bra å bruke som erstatter for annen mat.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Får bli det istedet for lørdags godt da. Er billig! He he:-) HI
serin@ Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Jeg som svarte deg over her, men glemte å huke av anonym knappen... Det er sånn sønnen min får det, alternativ som snacks, på lørdager og evt om han er kjempe sulten når jeg holder på å lage middag el. Ikke at jeg sjønnen at han synes det er så godt
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Jeg tok en smaks prøve nå. Er ikke revlusjonerende godt nei.. Er vel det at det knasker og er ganske salt som slår ann. HI
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Tips; sjekk om de inneholder natriumglutamat, eller smakforsterker som det ofte står. Det er ikke bra for nervecellene i hjernen. Du kan jo google litt på det hvis du vil. Jeg vet nok, men det er alltids noe med å finne kunnskapen selv, så slipper jeg også en masse gnål.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 Er det ikke noe med at de kan inneholde mark også(sånne bittesmå hvite), og derfor bør kokes?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Tull! Jeg har knaska rå nudler i 20 år, går så fint at!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #17 Skrevet 2. mai 2010 Farlig er det helt sikkert ikke, men man kan få veldig vondt i magen om man spiser mer enn bare litt. Datteren til venninnen min var sånn som elsket rå spagetti.. Hun stjal fra skapet fordi hun ikke fikk spise så mye av moren pga magevondt.. Men hun ble alltid ferska når mageknipa kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå